Meriva

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Luu5
'Agila'

Meriva

Viesti Kirjoittaja Luu5 »

En oo oikein löytänyt kauppaa missä myytäisiin ko. autoon vara/lisäosia. Spoileria ja jotain etumaskiin grilliä olen ettinyt, mutta tuloksetta. Sattuiskos jollain teillä olemaan -(z)- Merivaa? Vai käykö jonkun muun osat siihen?

- kiitos
static
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja static »

http://www.irmscher.de/int_zp/int_zp.php?clickc=165

Onhan noita esim. irmscher, saa käsittääkseni ihan Opel-merkkiliikkeistä varaosanumerolla. Ja onhan noita muitakin, ainakin steinmetzillä oli jotain palikkaa perusmerivaan..
Mari
'Agila'

hui hui..

Viesti Kirjoittaja Mari »

Käykö esim. Corsan korinosat Merivaan?
static
'Admiral'
'Admiral'

En usko, ainakaan ilman rankemman käden muokkausta. :)
an-racing
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja an-racing »

Corsan osat :lol: :lol: juu ei taida mennä ihan helpolla vai onko niissä paljon muuta yhteistä kun tuo -(z)- merkki.
Opel liikkeestä saa ainakin tilattua irmscher osia eikä ne mun mielestä ollut mitään ihan älyttömän hintaisiakaan kun itse kyselin.
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
Mari
'Agila'

No miulle sanottiin että Meriva on Corsa, mutta isompi... :no:
static
'Admiral'
'Admiral'

No, onhan se tavallaan totta, siinä mielessä että se on -(z)- ja isompi. Siihen ne yhtäläisyydet taitaakin jäädä.. :roll:
Meriva 1.6 ;)
an-racing
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja an-racing »

eikö tuo meriva perustu enemmänkin astraan kuin corsaan??
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
Astra_X_2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astra_X_2 »

Meriva käyttää Corsan "pohjalevyä" ja Zafira Astran. Mutta Corsankin alustaa taitaa olla Merivaa varten muokattu ja kasvatettu aika tavalla.

Toi Meriva OPC on muuten todella hauskan näköinen laite, tuli juuri yksi tuollainen vastaan työmatkalla.
static
'Admiral'
'Admiral'

Kyllä mä oon tykännyt ainakin, suosittelen kokeilemaan jos mahdollisuus. Taipuu mutkaan paremmin kuin uskoisi ja kulkeekin ihan kivasti. Hauska peli ajaa ja sopivan käytännöllinen samalla. :peukku:
Meriva 1.6 ;)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Merivaan tosiaan on olemassa ainakin Irmscherillä ja Steinmetzillä erilaisia koristeluosia. Ovat laadukkaita ja Merivaan tarkoitettuja. Irmscherin osia voi tilata Opel-liikkeestä ja Steinmetziä Slamitista tai Sutiilta. Ja vaikka se Meriva perustuu samaan pohjalevyyn kuin Corsa, niin korihan on täysin erilainen, joten mitkään Corsan osat (paitsi vanteet ym. osat ja ehkä jotkut pienemmät koristeosat sisustaan kuten jotkut käsijarrukahvat ym) saattavat käydä. Mutta mieluummin kannattaa tilata ne oikeat osat. Hinta ei ole halvin, mutta laatukin on sitten korkeaa noissa merkeissä.
static
'Admiral'
'Admiral'

Slamitilla ei sitten ole suoraan sivulla merivan korinosia mutta sähköpostilla saanee hinnat osille. Itse tilasin tuolta osaa aikanaan webbihinnaston ulkopuolelta ja homma toimi hyvin.
Meriva 1.6 ;)
Mari
'Agila'

Saako mistään "shark" mallisia antenneja. Ja mielellään toimivia? Googlen kautta ja kaikki mahdolliset tuning liikkeet olen käynyt läpi.

:sleep:
static
'Admiral'
'Admiral'

http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... =hainev%E4

Tuossa oli jotain juttua, ainakin useimmat tarvikemalliset taitaapi olla sitä mallia että saapi unohtaa radion kuuntelun samalla. :roll: Toimivimmat taitaa olla bmw yms. tehdasasenteiset, maksaa hunajaa.. :)
Meriva 1.6 ;)
Mari
'Agila'

No taitaapi jäädä pois suunnitelmista tuo "evä".

Kiitos static avusta :hypocrite:
Vastaa Viestiin