En oo oikein löytänyt kauppaa missä myytäisiin ko. autoon vara/lisäosia. Spoileria ja jotain etumaskiin grilliä olen ettinyt, mutta tuloksetta. Sattuiskos jollain teillä olemaan Merivaa? Vai käykö jonkun muun osat siihen?
Onhan noita esim. irmscher, saa käsittääkseni ihan Opel-merkkiliikkeistä varaosanumerolla. Ja onhan noita muitakin, ainakin steinmetzillä oli jotain palikkaa perusmerivaan..
Corsan osat juu ei taida mennä ihan helpolla vai onko niissä paljon muuta yhteistä kun tuo merkki.
Opel liikkeestä saa ainakin tilattua irmscher osia eikä ne mun mielestä ollut mitään ihan älyttömän hintaisiakaan kun itse kyselin.
Opel Astra Sport tourer 2016
Opel Astra Twin top 2007
Kyllä mä oon tykännyt ainakin, suosittelen kokeilemaan jos mahdollisuus. Taipuu mutkaan paremmin kuin uskoisi ja kulkeekin ihan kivasti. Hauska peli ajaa ja sopivan käytännöllinen samalla.
Merivaan tosiaan on olemassa ainakin Irmscherillä ja Steinmetzillä erilaisia koristeluosia. Ovat laadukkaita ja Merivaan tarkoitettuja. Irmscherin osia voi tilata Opel-liikkeestä ja Steinmetziä Slamitista tai Sutiilta. Ja vaikka se Meriva perustuu samaan pohjalevyyn kuin Corsa, niin korihan on täysin erilainen, joten mitkään Corsan osat (paitsi vanteet ym. osat ja ehkä jotkut pienemmät koristeosat sisustaan kuten jotkut käsijarrukahvat ym) saattavat käydä. Mutta mieluummin kannattaa tilata ne oikeat osat. Hinta ei ole halvin, mutta laatukin on sitten korkeaa noissa merkeissä.
Slamitilla ei sitten ole suoraan sivulla merivan korinosia mutta sähköpostilla saanee hinnat osille. Itse tilasin tuolta osaa aikanaan webbihinnaston ulkopuolelta ja homma toimi hyvin.
Tuossa oli jotain juttua, ainakin useimmat tarvikemalliset taitaapi olla sitä mallia että saapi unohtaa radion kuuntelun samalla. Toimivimmat taitaa olla bmw yms. tehdasasenteiset, maksaa hunajaa..