astra g ja keskuslukitus.

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
gt 16v
'Admiral'
'Admiral'

astra g ja keskuslukitus.

Viesti Kirjoittaja gt 16v »

Eli pitäiskö se avainten koodaus mennä niin että avain lukkoon, virta päälle ja nappia painaen? Pitäiskö nappien sit käydä alhaalla? Mulla ei käy... Voisko se ongelma mikä mulla on. Et taka ovi jää aina lukkoon ja ei lähde auki johtua siitä et se koodaus ei onnistu?? Uskon kyllä et lukko/moottori on rikki. Onkohan Sedanin ja farmarin takaovien lukot samat, saattais olla tiedossa yks sedan semmunen, niin mietin et käykö se siihen...?
grz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja grz »

Silleenhän se joo, että 1. avain reikään, 2. virrat päälle (ei kuitenkaan moottoria, se edellinen pykälä), ja sitten 3.painat lukitusnamiskaa kaukosäätimestä.
Tällöin 4. auto menee n.sekunniksi lukkoon ja aukeaa sitten. Done.

Itse olen tätä joutunut tekemään pari kertaa kuussa kun keskuslukitus ei huoli kaukosäätimen komennusta syystä taikka toisesta. Yleensäkin kun auton avaa, saa painaa kaukoa kaksi kertaa. Patterit vaihdettu kuitenkin... Yksittäiset ovet eivät muuten ole itsellä sekoilleet ikinä.
Tulipa tilitettyä omaakin ongelmaa toisen threadissa, oh noes.

Näin itsellä. Auto -99 Astma.
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Jos avain ei pysy jostain syystä pelissä mukana vaan hävittää koodia niin kannattaa tarkistaa avaimesta patterinpidikkeen kanta. Itsellä molemmissa avaimissa oli kannan juotos irronnut piirilevyltä.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
gt 16v
'Admiral'
'Admiral'

outoa

Siis pitääkö se virta olla päällä vai siinä ekassa asennossa? Outoa että nuo avaimet toimii jollain tapaa vaikka toi koodaus ei onnistu. Tiiättekö onko sedanissa ja farmarissa sama takalukko? Pakko ois saada toi takaovi skulaamaan, Hermot alkaa mennä ku aina on jostain ovesta pahvit irrallaan ja kauhee suhina joka puolella...
grz
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: outoa

Viesti Kirjoittaja grz »

gt 16v kirjoitti:Siis pitääkö se virta olla päällä vai siinä ekassa asennossa? Outoa että nuo avaimet toimii jollain tapaa vaikka toi koodaus ei onnistu.
Eli siinä tokassa, mistä seuraava etappi käynnistää koneen.
gt 16v
'Admiral'
'Admiral'

juu u

No kokeilin vaikka missä asennossa ja kummallakin avaimella ja ei napsu lukkoon!! Varmaan paha juttu? Hitto onko toi mun takaovi ongelma sittenkin joku ohjain boksi juttu...
pelzi-88
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja pelzi-88 »

Mulla on kans onkelmia takaoven kans... Oikee ovi ei aukee millään muulla paitsi piheil vetämällä.. Ilmeissesti just se moottori rikki :/
gt 16v
'Admiral'
'Admiral'

jaa a

Mistä oot vetäny niillä pihdeillä? Ite yritin nyhtää sieltä sun täälä mut en auki saanu?
pelzi-88
'Admiral'
'Admiral'

vedin ihan siit namikasta.. Se kyl tuntu et se hajoo mut ei hajonnu.. Lukko toimii sillon käsikäyttösenä niin kauan ennenku painaa namiskasta ovet säppiin. Sit se vetää taas ihtesä juntturiin :/
gt 16v
'Admiral'
'Admiral'

sama vika.

Kuulostaa samalta mut ei mulla kylly lähteny silloinkaan napista auki. Mut saman lailla mulla se toimii napista niin kauan kun pistäs sen kaukosäädöllä lukkoon, Sit ei lähe millään... Ootko käyny arvuuttaa missään autoasi??
_astraman_
'Kadett'
'Kadett'

Avaimen koodaus ...

Viesti Kirjoittaja _astraman_ »

Joo tosta avaimen koodauksesta, kiitoksia jengille tosta vinkistä :D kaukosäätö toimii ja pelaa taas hienosti :D..Toivottavasti saatte ovenne pelaamaan !!
pelzi-88
'Admiral'
'Admiral'

Joo siis ei se mullakaan aukee säätimel. En oo käynyttäny sitä missään, mut ku rahatilanne salliin niin sit se täytyy vaihtaa kun saan sen kasettisoittimen hävitettyä tosta.. Onkohan minkälainen homma? Liikkeessä? Väärä topicki mutta kuitenkin..
Vastaa Viestiin