Calibran merkkien poisto
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
'92 Hätspäkki äffässä löytyy reiät takaluukun logon alta ja tarralla avitetaan kiinnipysymistä. Taitaa noi reiät olla logon kohdistusta varten.
Epäilen, et on calikassa sama juttu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-07-14 19:38 ]</font>
Epäilen, et on calikassa sama juttu.

<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-07-14 19:38 ]</font>
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Täytyy ottaa ne nolot tarrat pois...On 2004-07-14 20:01, Fallen wrote:
Höpöhöpö.. jollain tarramömmöllä omassa -93ssa oli kii![]()
Muutenhan kaikki näkee, että tässä hienossa sportissa onkin nuhapumppu pellin alla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: lurttinen on 2004-07-14 20:12 ]</font>
Vanha viestiketju, mutta lisätään sen verran että B Plektrasta otin merkkejä pois, ja jostain kumman (tarpeettomasta) syystä uuppelimerkin alla pellissä oli keskellä pieni reikä ja toinen vielä pienempi noin klo viidessä.
Mutta olisko vinkkejä miten nuo tarrat saa pellistä pois?
On sakut laittanu kunnon liimaa.
Kynnet on verillä ja lasinpesunestettä on tullut läträttyä, mutta hidasta on.
Mutta olisko vinkkejä miten nuo tarrat saa pellistä pois?
On sakut laittanu kunnon liimaa.
Kynnet on verillä ja lasinpesunestettä on tullut läträttyä, mutta hidasta on.
Itse olen käyttänyt lasinpesunestettä juuri sen maalipinnan vahingoittumattomuuden takia.Goljat kirjoitti:kuumailmapuhallin ja joku muovilasta. sillein läks omegan pelleistä. sit tärpätil liimat pois
Onko tärpätti liian jytyä, jättääkö maalipintaan jälkiä?
Muovilastalla en itse lähtis käyttämään.
Tarroja on autoihin tullut aikoinaan asennettua/poistettua ammatikseen.
Kerran kaveri poisti autosta vanhoja mainostarroja viivotinta apuna käyttäen, kun en huomannut puutua heti.
Oli auto aika naarmuilla ja joutui uusien tarrojen kokoa kasvattamaan, että saatiin jäljet piiloon.
Kumma kun ei tullut sanomista.
Mulla oli keulamerkissä kaksi kpl tappeja...perässä kaikki merkit tarroilla.
Siimalla vaan merkin alta veto ja sit jäänyt tarra jollakin pois.
Calibra mallia -91
Tietääkseni autojen keuloissa käytetään tappeja merkeissä niiden kiinnipysymisen varmistamiseksi, joillakin merkeillä/malleilla sitoo jokin sopimus että keulamerkeissä oltava läpi pellin tapit.
Näin ainakin kerrottiin lexukselta kun siinäki on tapit keulassa ja toyotassa jne...
Siimalla vaan merkin alta veto ja sit jäänyt tarra jollakin pois.
Calibra mallia -91
Tietääkseni autojen keuloissa käytetään tappeja merkeissä niiden kiinnipysymisen varmistamiseksi, joillakin merkeillä/malleilla sitoo jokin sopimus että keulamerkeissä oltava läpi pellin tapit.
Näin ainakin kerrottiin lexukselta kun siinäki on tapit keulassa ja toyotassa jne...