kaarien levitys?
kaarien levitys?
oliskohan kellään projekti kuvia a corsan kaarien levityksestä ja mielelään vielä tosta töppö peräisestä? ite oon alkamassa levittämään noita etukaaria mutta en oo vielä ihan varma millä tyylillä.
Leikkasitko noi suikaleet ihan irti asti vai jätitkö kulmista kiinni? miten vedit peltejä ulospäin jos jätit kulmat kiinni? ja siis hitsasit sisäpuolelta...koko matkaltako vai peititkö koritinalla suurimman osan? teikkö monta harjotuskappaletta?
erittäin siististi olit toteuttanu...
itte tein joskus golffiin levitetyt kaaret kaikkiin kulmiin mut en käyttäny koritinaa vaan hitsasin päittäis-liitoksella kiinni kokomatkalta ja ulkopuolelta sillai et pokkasin kaarenosalta 5 milliä peltiä sisäänpäin et hitsisauma on muun pellin tasolla... ja ne lämpövedot saa eliminoitua tietty vetolevyillä... 2 kerrosta ruiskukittiä päälle ja voi miten tuli hieno... ja sit puolen vuoden pääst auto lunnaiks...
itte tein joskus golffiin levitetyt kaaret kaikkiin kulmiin mut en käyttäny koritinaa vaan hitsasin päittäis-liitoksella kiinni kokomatkalta ja ulkopuolelta sillai et pokkasin kaarenosalta 5 milliä peltiä sisäänpäin et hitsisauma on muun pellin tasolla... ja ne lämpövedot saa eliminoitua tietty vetolevyillä... 2 kerrosta ruiskukittiä päälle ja voi miten tuli hieno... ja sit puolen vuoden pääst auto lunnaiks...
On se kova...
Turha tässä kai vielä on mistään gurusta puhua, opittavaa on vielä vaikka kuinka paljon. Himohitsaajan tittelin ehkä voin juuri ja juuri hyväksyä. Nuo lokasuojatkin ovat vasta ensimmäiset, jotka olen levittänyt.
Jätin osat kulmista hyvin pieneltä matkalta kiinni. Kaaren palat on sen jälkeen hyvin helppo asettaa halutulle leveydelle. Muistaakseni hitsasin ulkopuolelta, mutta joka tapauksessa koko sauman matkan piste kerrallaan, minkä jälkeen hioin sauman sileäksi. Sen jälkeen naputtelin lokasuojat niin suoriksi kuin sain, ja lopuksi koritinaa saumoihin. Harjoituskappaleet olivat samat kuin lopulliset kappaleet.
Nuo lokarit eivät muuten sitten menneet vielä mihinkään käyttöön, joten ne löytyvät vielä tallin perältä. Toisen lokarin saumoja ei ole vielä edes tinattu. Järkeviä tarjouksia voi tehdä...
Jätin osat kulmista hyvin pieneltä matkalta kiinni. Kaaren palat on sen jälkeen hyvin helppo asettaa halutulle leveydelle. Muistaakseni hitsasin ulkopuolelta, mutta joka tapauksessa koko sauman matkan piste kerrallaan, minkä jälkeen hioin sauman sileäksi. Sen jälkeen naputtelin lokasuojat niin suoriksi kuin sain, ja lopuksi koritinaa saumoihin. Harjoituskappaleet olivat samat kuin lopulliset kappaleet.
Nuo lokarit eivät muuten sitten menneet vielä mihinkään käyttöön, joten ne löytyvät vielä tallin perältä. Toisen lokarin saumoja ei ole vielä edes tinattu. Järkeviä tarjouksia voi tehdä...
Corsa TR 1,6 16v -89, Vectra C2 2.2 DIRECT -05, BMW F11 535i M-Sport -11
http://www.ruostepeikko.com
http://www.ruostepeikko.com
...ja loput opetellaan.hyvä periaate.itsekkin koitan tuota noudattaa...paitsi pohjien teko,se ei ole minun lajimulkkari kirjoitti: periaattena on tähänkin asti ollu että itse tehään niin paljon ku osataan
Todennäköisesti väärässä.