c20xe moottori c asconaan
c20xe moottori c asconaan
Voisko joku valaista että mitä muutoksia/kannattaa ottaa huomioon moottoria laittaessa?
http://ascona.mine.nu/~mad/ASCONA.zip
siellä o muuten sitte muutoslaput ja joudut vaihtaan nuo kaikki osat jos sulla on 1.3 tai 1.6 vm 87-88 1.8-2.0 tai GT niin sun ei tarvi vaihtaa ihan kaikkia osia ja taakse kannattaa laittaa astra/calibra/kadett/vectra takalevy jarrut eteen kehottaisin laittaan vaikka b vectran 288x25 jarrut kelpaahan ne 256x24 jarrutkin nuista edellisistä autoista
siellä o muuten sitte muutoslaput ja joudut vaihtaan nuo kaikki osat jos sulla on 1.3 tai 1.6 vm 87-88 1.8-2.0 tai GT niin sun ei tarvi vaihtaa ihan kaikkia osia ja taakse kannattaa laittaa astra/calibra/kadett/vectra takalevy jarrut eteen kehottaisin laittaan vaikka b vectran 288x25 jarrut kelpaahan ne 256x24 jarrutkin nuista edellisistä autoista
eli laitat siihen laatikkoon mikä sulla on siellä c20xe moottorin kiinni ja moottorin korvakot otat siitä sun 1.8 koneesta ja laitat moottorin paikoilleen kannattaa laittaa joku moottorin vakautin kans siihen eli rungon ja moottorin väliin joku iskari/tuki tyyny mulla ainakin on heilunut tuommoinen c20xe/let kone aika paljon tuolla konehuoneessa ku ei o mitää parempaa tukea moottorille nuissa autoissa missä on oikeasti tuommoinen c20xe moottori kiinni niin on paljon paremmat moottorin kumityynyt
jooo mulla kun tommoisissa vajaaventtiilisissä ei ole niin paljon painoa siellä kannessa kiinni
ja mullahan on uudet tyynyt ja vielä täytetty liimatiivistemassalla mutta kun siellä o mulla ainakin kansi + pakosarja + turbo + imusarja painavampaa kuin vajaaventtiilisissä eli pitäisi olla joku yläpuolinenki tuki
ja mullahan on uudet tyynyt ja vielä täytetty liimatiivistemassalla mutta kun siellä o mulla ainakin kansi + pakosarja + turbo + imusarja painavampaa kuin vajaaventtiilisissä eli pitäisi olla joku yläpuolinenki tuki