Mikä vaivaa jos auto pätkii kun antaa kaasua vähän enemmän ja tyhjäkäynnillä se käy kolmella pytyllä. . Joskus ajossakin etenkin jos bensaa on enää n.6l ?
Tulpanjohdot vaihdettu uusiin ja jakajankansi..tulpissakaan ei ollut vikaa.
Jos jollain ollu samoja ongelmia niin kertokaa ihmeessä miten saitte loppumaan..
juzuu kirjoitti: Mikä vaivaa jos auto pätkii kun antaa kaasua vähän enemmän ja tyhjäkäynnillä se käy kolmella pytyllä. . Joskus ajossakin etenkin jos bensaa on enää n.6l ?
Jos jollain ollu samoja ongelmia niin kertokaa ihmeessä miten saitte loppumaan..
Mulla oli sama ongelma astra x20xev:ssä ja poistu vaihtamalla puolan.Viisaammat neuvokoon lisää, kun omastakin sain tietää muilta viisailta
juzuu kirjoitti: Mikä vaivaa jos auto pätkii kun antaa kaasua vähän enemmän ja tyhjäkäynnillä se käy kolmella pytyllä. . Joskus ajossakin etenkin jos bensaa on enää n.6l ?
Mulla oli sama ongelma Nissanissa. Siihen vaihdettiin koko virranjakaja ja alko pelittämään. Uusi tosin saaattaa maksaa aika hyvinki ni kannattaa käydä kyselemässä jostain purkaamolta
Joo, mulla on ihan sama juttu kuules TÄLLÄ HETKELLÄ omegassa. Paitsi että se ei lähde enää edes käyntiin. Mullakin nykis ja pätkis ja sit ku antoi vähän lämää ni meinas sammuu. Ja ei käynyt kaikilla. :///
Kuulostaa tutulta... Pösö tilttas samankuulosiin oireisiin. Polttoainepumppu on död
Tohon kans kerittiin vaihtaa puolaa, tulppaa ja tulpanjohtoo ja ties mitä, ihanan halpaa.
Laittasin kanssa roponi likoon puolan / puolan johdon puolesta. Aikanaan Mazda 1300 ssa puola ylikuumeni, kun jäi autoon virrat päälle muksujen leikkien jäljiltä. Auto kävi hyvinkin vaivaisesti ennenkuin hoksatttiin, että puola oli tulikuuma. Oireet hyvin samanlaiset, kuin kuvaamasi.
Pisti silmään mainintasi "etenkin, kun bensaa on jäljellä 6 l". Onko sulla yleinen tapa ajella vajailla tankeilla? Näin pakkasilla kondensiovettä kertyy puolityhjään tankkiin. Oletko kokeillut tankata täyteen kera masinolin tai vastaavan? Talvella kannattas pitää se tankki mieluummin yli, kuin alle puolillaan tai ainakin aina tankatessa täyttää säiliö täyteen vaikka sitten ajelisikin sen liki tyhjiin.