Massaa!
Bitumimattoahan siellä tehtaan jäljiltä on ja itse moista tilalle myös tuupannut jos on tarttenut vanhoja repiä pois.
Mielellään käyttää sitten "hitsattavaa" ja jättää ne itseliimautuvat vaikka oviin,kattoon yms pelteihin.
Hitsatut kohdat tottakai ensin kunnollisella pohja-ja pintamaalilla maalaat...
Mielellään käyttää sitten "hitsattavaa" ja jättää ne itseliimautuvat vaikka oviin,kattoon yms pelteihin.
Hitsatut kohdat tottakai ensin kunnollisella pohja-ja pintamaalilla maalaat...
Nuo autostudion matot on vaan aika ohkaista(2mm).
Itse käytin k-raudasta ostettua icopalin sokkelikaistaa.
Puolikkaalla rullalla teki helposti calibran kaikki jalkatilat ja vähän enemmänkin.
Kosaanilla vaan sulattelee maton pohjaa ja painelee kiinni.
Tarttuu ainakin tiiviisti eikä pääse kosteus alle tekemään tuhojaan.
Puolikkaalla rullalla teki helposti calibran kaikki jalkatilat ja vähän enemmänkin.
-
powerofopel
- 'Diplomat'

itse meinasin kanssa tuota sulatella kiinni oman vectran pohjaan, mutta jotkuu puhuu että se edistää ruostumista, onko tälle mitää todisteita.TJT kirjoitti:Nuo autostudion matot on vaan aika ohkaista(2mm).
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Jos pohjat on hyvin tehty, eli suojattu asiallisesti niin ei edistä ruostumista. Joissain vastaavissa tuotteissa ilmeisesti on joitain apuaineita jotka suoraan metallin kanssa kosketuksissa edistävät korroosiota pienissä määrin. Niitä tosin pieniä pitoisuuksia ja hyvin laitettunahan tuo blokkaa hapen pois joten vaikutukset joka tapauksessa minimaalisia.
Calibra 2.0i 16v -91