Ootkos muuten niitä jotka pitää pipoa päässä sisälläkin? Tai niin syvällä päässä että se toimii myös perseenlämmittimenä?
Ai että mä inhoon nuorisoa..
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-03-25 18:44 ]</font>
Ihan kaikkea mitä haluat. En pidä pipoa päässä sisällä,enkä myöskään käytä pipoa perseenlämmittimenä (yleensä housut ajaa asian). Riippu ihan ilman kylmyydestä kuinka paljon pipoa on alas vedetty. Ennen kuin kysyt: en myöskään käytä roikkuvia housuja tai untuva takkia , en omista pilottia ja lippistä (kumpakaan). En myöskään kulje alasti.Eikä mulla ole trenditukkaa.On 2003-03-25 18:43, mä wrote:
Sä taidat ystävämme zeni olla lukutaidoton..tai muuten vaan heikolla ymmärryksellä varustettu!
Ootkos muuten niitä jotka pitää pipoa päässä sisälläkin? Tai niin syvällä päässä että se toimii myös perseenlämmittimenä?
Terve järki,terveet harrastukset.Eihän ne kaikki liimanimppaajat ym. hörhöt mitään fiksuja ole , muttei kyllä ole "aikuisetkaan"Ai että mä inhoon nuorisoa..![]()
![]()
kannattaa olla varovainen vaimon kans ettei käy vahinkoja ja saa sellasta lasta mistä kasvaa semmonen kauhea lippispäinen teini

Tätä keskustelua huvittuneena seuraneena:Onx lippiksis jotain vikaa?? HÄH!!!???
</A>Totta , mutta eiköhän asia selvinnyt jo kaikille. En siis käytä ennakkoluuloista huolimatta lippistä vaan pipoa. Tarkemman tiedot tässä ketjussa. Pistetään vielä selvyyden varmistamiseksi kuva ja tuo vasemmalla oleva on siis pipo jota minä käytän.On 2003-03-25 22:00, Eeroplane wrote:
Tätä keskustelua huvittuneena seuraneena:
on???![]()