Mistä heräte?
Juu ei haukkaakkaan, soittimen heräte lähtö yleensä max. 300 mA... Mut siis vahvareiden päälläolo, ilman että niillä edes vahvistettaan sisääntulevaa signaalia, kuluttaa energiaa..ooskari kirjoitti:Eihän ne nyt herätteen kautta paljoa haukkaa.Vai meinaatko ottaa koko vahvistimen virrat tuhkakupin valon kautta?
![]()
Eikö sitä sähköantennin herätettä voi käyttää?Samahan se on onko siinä antenni vai vahvistin. Sama 12v volttia sinne tulee. Vai onko se niin että kytkeytyy vasta kun radio päällä?
Ja sit toi antennihommeli, ainakin aataminaikusessa kasettimankassa tuli jännite koko aika tuohon antennin ohjaukseen ku soitin oli päällä...
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Juu haukkaahan se aina vähän. Siksi ne saisi päällä ollakkaan jos ei autolla ajeta. Kannattaisi kokeilla sitä antenniheräte johtoa.ChiEf kirjoitti: Juu ei haukkaakkaan, soittimen heräte lähtö yleensä max. 300 mA... Mut siis vahvareiden päälläolo, ilman että niillä edes vahvistettaan sisääntulevaa signaalia, kuluttaa energiaa..
Ja sit toi antennihommeli, ainakin aataminaikusessa kasettimankassa tuli jännite koko aika tuohon antennin ohjaukseen ku soitin oli päällä...
Siihen se juuri on tarkoitettukin.Kale kirjoitti:Tyhmä kysymys herätevirtapiuhasta: Rca-kaapelin välissä kulkee ohut johdin eli voiko tätä piuhaa
käyttää herätteenä ? Piuha on meinaan aika narua.
Projektit ja esittelyt
Opel Astra H wagon opc-line 2007
Opel Astra H wagon opc-line 2007
ai kulkee vai en oo edes huomannurxw kirjoitti:Siihen se juuri on tarkoitettukin.Kale kirjoitti:Tyhmä kysymys herätevirtapiuhasta: Rca-kaapelin välissä kulkee ohut johdin eli voiko tätä piuhaa
Astra F -94
Ei ole kaikissa rca-johdoissa tuota herätevirtapiuhaaJii84 kirjoitti:ai kulkee vai en oo edes huomannurxw kirjoitti:Siihen se juuri on tarkoitettukin.Kale kirjoitti:Tyhmä kysymys herätevirtapiuhasta: Rca-kaapelin välissä kulkee ohut johdin eli voiko tätä piuhaa
käyttää herätteenä ? Piuha on meinaan aika narua.no joo ei toi hifi puoli oo oikeen mun parhaita puolia
Opel Kadett B -72 *rokkiraketti*
Volvo Amazon -69
Volvo Amazon -69
Ei muutes taida olla... Tietääkseni on tarkoitettu maadoitukseen. En nyt muista enää mihissä tapauksissa mutta herätteenä itse olen joskus käyttänyt ja varmaan monet muutkin.rxw kirjoitti:Siihen se juuri on tarkoitettukin.Kale kirjoitti:Tyhmä kysymys herätevirtapiuhasta: Rca-kaapelin välissä kulkee ohut johdin eli voiko tätä piuhaa
Ooskari kirjoitti:
Kyllä munkin mielestä se rca-johdossa kulkeva ohut johto on lähinnä maadoitukseen tarkoitettu. Eli jos rca-johto ottaa jostain häiriötä voidaan johto maadoittaa ja häiriön pitäisi kadota. Mutta miksipäs sitä ei voi herätteenäkin käyttää.Ei muutes taida olla... Tietääkseni on tarkoitettu maadoitukseen. En nyt muista enää mihissä tapauksissa mutta herätteenä itse olen joskus käyttänyt ja varmaan monet muutkin.
VECTRA C1 CARAVAN 2.0T "Stage 1" -05