johtosarjojen ja boksien yhteensopivuus astrassa?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
voicecoil
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

johtosarjojen ja boksien yhteensopivuus astrassa?

Viesti Kirjoittaja voicecoil »

kaverillani on hieman ongelmia astran kanssa,kone on 8venttiilinen 2.0 gsi pata,johtosarja on vectrasta numeroltaan 1928 401 304,boksi on motronic peräisin 8v gsi astrasta.eli onko tuo yhdistelmä edes mahdollista saada toimimaan, vai onko hankittava joko vectran boksi tai gsi astran johtosarja?haulla en asiasta löytänyt oikein mitään tyhjentävää vastausta.
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: johtosarjojen ja boksien yhteensopivuus astrassa?

Viesti Kirjoittaja JJunior »

voicecoil kirjoitti:kaverillani on hieman ongelmia astran kanssa,kone on 8venttiilinen 2.0 gsi pata,johtosarja on vectrasta numeroltaan 1928 401 304,boksi on motronic peräisin 8v gsi astrasta.eli onko tuo yhdistelmä edes mahdollista saada toimimaan, vai onko hankittava joko vectran boksi tai gsi astran johtosarja?haulla en asiasta löytänyt oikein mitään tyhjentävää vastausta.
jos johtosarja on c20ne koneellisesta vectrasta (sama kone on tuossa astrassa)niin uskoakseni se johtosarja käy tuohon boxiin.
voicecoil
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

kipinää ei tule minkäänlaista,bensapumppu ei pyöri,suuttimet ei nakuta startatessa,äkkiseltään epäilisin sopivuutta,tosin autoon on tehty itse liitoksia johtoihin,olisiko tarvetta jos kerta johtosarja käy tähän kombinaatioon,itse en liitoksia ole tehnyt, vaan sitä on pari seppää käynyt rakentelemassa ja nyt vaikuttaa siltä että joku juttu ei oikein täsmää..
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Aijai. Tuohon on paha sanoa mitään kun en tiedä mitä virityksiä sinne on tehty. Jos ensin kokeilis ottaa omat kytkökset pois. Onkos sitä kokeiltu ollenkaan ilman omia virityksiä?
voicecoil
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

ei tietoa,täytyykös kabiinin puolelta edes liittä mitään johotja itse jos tuollaisen swapin tekee?en ole itse ollut paikalla kun piuhoja on liitelty ja sovellettu.konehuoneenpuolella ei mitään omia viritelmiä ainakaan sattunut silmiin,olisko ne itse liitetyt olleet mittaristolle meneviä,ainakin sinne hanskalootan päälle ne meni ja lähtivät kohti mittaristoa.
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

En oo varma mut muistaakseni astroissa oli jo ajonesto ja sitä on vähä vaikia ohittaa ilman avainta ja tunnistinta.
Skoda Octavia -08
JJunior
'Diplomat'
'Diplomat'

Nyt en osaa sanoa kun ei ole tietoa mutta vaikuttas nyt siltä että oisko joku johto jäänyt virtalukolle laittamatta?
Vastaa Viestiin