johtosarjojen ja boksien yhteensopivuus astrassa?
johtosarjojen ja boksien yhteensopivuus astrassa?
kaverillani on hieman ongelmia astran kanssa,kone on 8venttiilinen 2.0 gsi pata,johtosarja on vectrasta numeroltaan 1928 401 304,boksi on motronic peräisin 8v gsi astrasta.eli onko tuo yhdistelmä edes mahdollista saada toimimaan, vai onko hankittava joko vectran boksi tai gsi astran johtosarja?haulla en asiasta löytänyt oikein mitään tyhjentävää vastausta.
Re: johtosarjojen ja boksien yhteensopivuus astrassa?
jos johtosarja on c20ne koneellisesta vectrasta (sama kone on tuossa astrassa)niin uskoakseni se johtosarja käy tuohon boxiin.voicecoil kirjoitti:kaverillani on hieman ongelmia astran kanssa,kone on 8venttiilinen 2.0 gsi pata,johtosarja on vectrasta numeroltaan 1928 401 304,boksi on motronic peräisin 8v gsi astrasta.eli onko tuo yhdistelmä edes mahdollista saada toimimaan, vai onko hankittava joko vectran boksi tai gsi astran johtosarja?haulla en asiasta löytänyt oikein mitään tyhjentävää vastausta.
kipinää ei tule minkäänlaista,bensapumppu ei pyöri,suuttimet ei nakuta startatessa,äkkiseltään epäilisin sopivuutta,tosin autoon on tehty itse liitoksia johtoihin,olisiko tarvetta jos kerta johtosarja käy tähän kombinaatioon,itse en liitoksia ole tehnyt, vaan sitä on pari seppää käynyt rakentelemassa ja nyt vaikuttaa siltä että joku juttu ei oikein täsmää..
ei tietoa,täytyykös kabiinin puolelta edes liittä mitään johotja itse jos tuollaisen swapin tekee?en ole itse ollut paikalla kun piuhoja on liitelty ja sovellettu.konehuoneenpuolella ei mitään omia viritelmiä ainakaan sattunut silmiin,olisko ne itse liitetyt olleet mittaristolle meneviä,ainakin sinne hanskalootan päälle ne meni ja lähtivät kohti mittaristoa.