vectra a:han mikä alustasarja/saa tarjota jos on kaupan
-
powerofopel
- 'Diplomat'

vectra a:han mikä alustasarja/saa tarjota jos on kaupan
Mitä kokemuksia tai muuta tietoa?
tarkoitus olisi hankkia 2,0-93 vectraan joku alustasarja suht edullisesti ja nyt sitten kaipaillaan vähän neuvoja. katselin tossa ja löysin muutamia merkkejä:
weitec ultra gt
FK HIGH TEC
CUPLINE
ja madallusta kaipaisin jonkin verran, kuitenkin että maavaraa jäis ainaki 80mm, puskurina tulee toimimaan 2000:sta otetut.
ja minkä verran ois sopiva tiputus 40/40, 60/40 vai 60/60?
tarkoitus olisi hankkia 2,0-93 vectraan joku alustasarja suht edullisesti ja nyt sitten kaipaillaan vähän neuvoja. katselin tossa ja löysin muutamia merkkejä:
weitec ultra gt
FK HIGH TEC
CUPLINE
ja madallusta kaipaisin jonkin verran, kuitenkin että maavaraa jäis ainaki 80mm, puskurina tulee toimimaan 2000:sta otetut.
ja minkä verran ois sopiva tiputus 40/40, 60/40 vai 60/60?
-
powerofopel
- 'Diplomat'

-
powerofopel
- 'Diplomat'

Tälleen sanotaan kitupiikissä noista takuuasioista:
Jos tuote on mennyt rikki voit mennä sen kanssa valtuutettuun suomalaiseen huoltoliikkeeseen takuuhuoltoa varten. Sinun pitää vain esittää ostokuitti, sen kanssa takuuhuolto onnistuu. Mahdollisimman tarkka virhekuvaus auttaa myös. Poikkeuksena ovat aluekoodivapaat DVD-soittimet, näiden takuuhuolto onnistuu vain meidän kauttamme.
Takapää jää korkeemmalle,mutta kun itse laitoin vararenkaan,lastulystä kontinpohjan,subbarin ja vahvarin niin tuli perä samalle korkeudelle kun etupää
Eli jollei takana mitään painoa niin kyllä on selvästi etupää alempana.
Jos tuote on mennyt rikki voit mennä sen kanssa valtuutettuun suomalaiseen huoltoliikkeeseen takuuhuoltoa varten. Sinun pitää vain esittää ostokuitti, sen kanssa takuuhuolto onnistuu. Mahdollisimman tarkka virhekuvaus auttaa myös. Poikkeuksena ovat aluekoodivapaat DVD-soittimet, näiden takuuhuolto onnistuu vain meidän kauttamme.
Takapää jää korkeemmalle,mutta kun itse laitoin vararenkaan,lastulystä kontinpohjan,subbarin ja vahvarin niin tuli perä samalle korkeudelle kun etupää
Oon itte suunnitellu H&R-jousia (-30mm) ja iskareiksi joko Koni Sportit tai sit KYB:n AGX:t. Jos en itte laita kiinni, niin HML:n Aulangontien Pesu&Huolto lupas kesällä työn hinnaksi 100€... Siellä vaihdatin aikoinaan Asconaankin jouset ja iskarit hintaan 300mk.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
-
powerofopel
- 'Diplomat'

-
powerofopel
- 'Diplomat'

upataas tääkin.
elikkä edelliseen viestii ei ole tullut selvennystä, eli onko toi m14/m16 niin iskarin yläpään kiinnityksen kierre vai mikä?
onko kellää kokemuksia supersport iskareista?
http://www.nettivaraosa.com/451232
vai saako jostai laadukkaampia tuohon hintaa tai halvemmalla?
elikkä edelliseen viestii ei ole tullut selvennystä, eli onko toi m14/m16 niin iskarin yläpään kiinnityksen kierre vai mikä?
onko kellää kokemuksia supersport iskareista?
http://www.nettivaraosa.com/451232
vai saako jostai laadukkaampia tuohon hintaa tai halvemmalla?
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Supersport -iskarit
Itse laitoin lokakuusa Vectra B:n alle juuri tuolta (ed. viestin linkki) ostetut Supersportin iskarit ja 60/40 -madaltavat jouset. Toimitus vei vajaa kolme viikkoa ja meni juuri kuten oli luvattu.
Jousitus on jäykähkö. Jäättömillä asvalttiteilä auto on tällä alustalla todella hauska ajaa lujaa. Kuoppaisella jääkelillä ei. Paketti toimii juuri niinkuin myyjä etukäteen kertoi: 60 mm madallettaessa paketista tulee jäykkä, koska madallus tehtiin joustovaraa lyhentämällä.
Kyllä minä olen ainakin tyytyväinen ostokseen ja saamaani asiantuntevaan palveluun.
Jousitus on jäykähkö. Jäättömillä asvalttiteilä auto on tällä alustalla todella hauska ajaa lujaa. Kuoppaisella jääkelillä ei. Paketti toimii juuri niinkuin myyjä etukäteen kertoi: 60 mm madallettaessa paketista tulee jäykkä, koska madallus tehtiin joustovaraa lyhentämällä.
Kyllä minä olen ainakin tyytyväinen ostokseen ja saamaani asiantuntevaan palveluun.
-
powerofopel
- 'Diplomat'

-
powerofopel
- 'Diplomat'

-
powerofopel
- 'Diplomat'