Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Joku noista edellä mainitsemistani,eroa taitaa olla ainoastaan akselin pituudessa?
Korjatkaa jos olen väärässä.
Kuinkahan leveä se perä on jarrukilvestä jarrukilpeen?
Isotekniikkaisen c-kadett,a-ascona/manta,b-ascona/manta vetarilta tuo näyttää.
Kadetteihin on laitettu yllättäen kadetin,tai a-ascona/manta akseleita,b-ascona/manta akseli on liian leveä orkkis kadetin kuoriin.
Perän leveyden perusteella tuon visaisen kysymyksen voisi joku ratkaistakkin kun nuo edellämainitut akselit ovat erilevyisiä.
Juujuu,jarruissakin on eroa mutta ne on voitu vaihtaa....
telwin kirjoitti:Joku noista edellä mainitsemistani,eroa taitaa olla ainoastaan akselin pituudessa?
Pitää mitata huomen paljon se on leveä.
Se leveys on sellainen et jos on 38 et:llä olevat valssit alla ni ottaa pikkasen kaariin kiinni kumit.
Edessä on 2,5mm speiserit ni on samoilla kohdilla renkaat. Onko kellään tietoa paljon niis perissä on leveys eroa?
telwin kirjoitti:Joku noista edellä mainitsemistani,eroa taitaa olla ainoastaan akselin pituudessa?
Pitää mitata huomen paljon se on leveä.
Se leveys on sellainen et jos on 38 et:llä olevat valssit alla ni ottaa pikkasen kaariin kiinni kumit.
Edessä on 2,5mm speiserit ni on samoilla kohdilla renkaat. Onko kellään tietoa paljon niis perissä on leveys eroa?
Sain siltä auton rakentajalta kuulla et on 1.6 b-asconan perä. Onko noissa asconan perissä eroa koneen mukaan?
Tartten nimittäin tollasen vetarin, tietäsin vaan käykö kaikki b-asconan vetarit.