Ite laitoin meisseliä vähän merrkkien alle ja varovasti nyin ne pois. Sormilla enimmät tarranjämät pois ja crc:llä loputkin liimat. Lopuksi vahaa, ja jos näkyy selvästi kirkkaampaa pintaa alla, niin hiomatahnalla kannattaa hinkata.
djtonzah kirjoitti:Ite poistelin merkkejä siimalla ja helposti lähti merkit ja liimat ilman lämmityksiä tai vahvempia myrkkyjä.
Sama vika FAstrassa... tosin takaluukun isomerkki on rei´ittänyt pellin... kyljistä ja muut takaluukusta lähti kevyesti siimasahaamalla ja pesemällä liimat pois.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kölbertti kirjoitti:semmosella toffee laikalla on kans aika nopee ja kätevä ottaa pois mut se laikka on kai aika kallis
bilhelwetissa muistaakseni n.5e
Itse myös poistellut merkkien liimat tolla Bilteman toffee laikalla ja hyvin irtoo, mutta kannattaa olla varovainen koska hyvin äkkiä polttaa maalipintaa. Eli jos mahdollista niin harjoittelee johonkin vanhaan raatoon tai vaikka naapurin Volvoon
Omasta a-vectran poistin merkkejä vahvan siiman ja ksyleenin avulla. Lämmittämistä ei niinkään tarvinnut, kun oli kesä. Ksyleeni siitä hyvä aine, että on halpaa ja tarpeeksi tehokasta poistamaan vanhat liimat pelliltä. Eikä ainakaan minulla jättänyt maalipintaan mitään jälkiä.
kölbertti kirjoitti:semmosella toffee laikalla on kans aika nopee ja kätevä ottaa pois mut se laikka on kai aika kallis
Itse myös poistellut merkkien liimat tolla Bilteman toffee laikalla ja hyvin irtoo, mutta kannattaa olla varovainen koska hyvin äkkiä polttaa maalipintaa. Eli jos mahdollista niin harjoittelee johonkin vanhaan raatoon tai vaikka naapurin Volvoon
Pitääpä kesällä koklata poistaa merkit, tosin pelkoa ei ole että olisi eri väristä punaista, sillä autossani ei ole nimeksikään enää lakkapintaa...
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Jaaha. sitä ollaa käyty naapuri traktorii vähä tuunaamas ja ottaas merkkejä pois vai.
jos jotain pitää hienosäätää... käytä 35kg:n hienosäätölekaa.
Sama homma olis itsellä mielessä, nyt vaan kiinnostaa että meneekö tohon takakontin palluran tilalle jokin uudemmista merkeistä? Esim. B vekun? Ettei sitten ala kyrsimään kun meni poistelemaan.
Ingman.. saa maidon maistumaan
Opel... saa muovin ruostumaan..