Mielipiteitä takakaarien muokkauksesta
Mielipiteitä takakaarien muokkauksesta
Terve!
Kertokaa joku miten B-vectran takakaarien muokkaus kannattaa tehdä? Tarkoitan siis lähinnä tilan tekemistä renkaille. Ajattelin täivuttaa tuon sisälipan vaan ylös mutta antaako se helposti periksi? Sitten kans vähän mietityttää miten sen sinkityksen ja maalipinnan kanssa käy? Kannattaako siihen ylipäätäänsä ryhtyä? Kaaret ovat pysyneet toistaiseksi puhtaina. Olisi sääli pilata niitä rikkomalla pintakäsittely.
Eli lähinnä kokemukseen pohjautuvia mielipiteitä kaivattaisiin...
Kertokaa joku miten B-vectran takakaarien muokkaus kannattaa tehdä? Tarkoitan siis lähinnä tilan tekemistä renkaille. Ajattelin täivuttaa tuon sisälipan vaan ylös mutta antaako se helposti periksi? Sitten kans vähän mietityttää miten sen sinkityksen ja maalipinnan kanssa käy? Kannattaako siihen ylipäätäänsä ryhtyä? Kaaret ovat pysyneet toistaiseksi puhtaina. Olisi sääli pilata niitä rikkomalla pintakäsittely.
Eli lähinnä kokemukseen pohjautuvia mielipiteitä kaivattaisiin...
itse en menisi sitä kaarta kääntämään ylöspäin,koska sitten kerää kaiken kuran,veden,suolan sinne kouruun...
hyvät peltisakset ja soiro pois.menee niinku "voita vaan",+ hyvät pohja&pintamaalit perään ja kotelonsuoja ja kiveniskumassa.noin oon tehny tähänkin asti ja teen taas kun tuli veccuun kanssa vähän ahdasta taakse...
hyvät peltisakset ja soiro pois.menee niinku "voita vaan",+ hyvät pohja&pintamaalit perään ja kotelonsuoja ja kiveniskumassa.noin oon tehny tähänkin asti ja teen taas kun tuli veccuun kanssa vähän ahdasta taakse...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Puhdistaa ensin hyvin ja pensselillä massa päälle kun on käännetty.Jartsa kirjoitti:itse en menisi sitä kaarta kääntämään ylöspäin,koska sitten kerää kaiken kuran,veden,suolan sinne kouruun...
no jokainen tyylillänsäIoni kirjoitti:Puhdistaa ensin hyvin ja pensselillä massa päälle kun on käännetty.Jartsa kirjoitti:itse en menisi sitä kaarta kääntämään ylöspäin,koska sitten kerää kaiken kuran,veden,suolan sinne kouruun...
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
onhan niitä
http://ascona.mine.nu/gallery2/main.php?g2_itemId=3529
mutta joutuuhan tuollekkin alun tekemään vasaralla että se lähtee taipuun oikeesta kohdasta
http://ascona.mine.nu/gallery2/main.php?g2_itemId=3529
mutta joutuuhan tuollekkin alun tekemään vasaralla että se lähtee taipuun oikeesta kohdasta
Ja jos maali halkee, niin todennäkösesti se halkee siitä taipuvasta kohdasta, jollon sen irronneen maalin voi rapsutella pois, ja paikkamaalata itekkin, kun ei jää näkyviin. Kaaren ulkopuolelta tuskin on mitää vaaraa et menee maalit, jos ei 11kg hienosäätölekalla kääntele sitä pokkausta.
Pihassa: f11 530d, Model 3 LR
Tallissa: Vectra 2000 16v 1990
Entisiä: vectra b v6, Astra gsi 16v, Calibra 16v, Calibra tbo 16v, Calibra 8v, Astra c18xe, vectra c20xe ja useampi muukin