Elikkäs olis tarkotus "hieman" hitsailla tuota takapäätä ja kattelin että noi palkit menee uusiksi. En tiiä mitkä palkit ovat viralliselta nimeltää mutta tukevat esim. jousia yläpäästä. Ongelma onki että mistähän tollasia korjauspaloja mahtas saada? Motonetti on joskus myyny niitä mutta nyt sivuilla lukee "ei saatavana"..
Nimenomaan Kun ei ole mihin hitsata noita lautasia. Ajattelin että jos niitä palasia jostain olisi vielä saanut niin ei olisi tarvinnut alkaa itse tekemään niitä.. olis säästyny aikaa ja vaivaa jonnin verran.
mut helpoin on varmaan kun hakee reilut pätkän jostakin pajalta.
mittoo vaan millasilla mitoilla pitää olla.
ja soppeli paksuus oisko 2mm sopiva.
ja ottaa leveimpien kohtien mukaan taisivat kaventua jossakin kohti noikin.
nopeestihan itse niitä sit leikkaa päistä auki/halki ja taittaa kapeemmalle ni saa istuun kuin alkuperäisen.
Itelle tuttu hitsari väänri 3 millin pellistä ne. Itellä ei muinoin vuonna 2001 ascona tainnu tykätä Konin jäykistä sport iskareista ja madallusjousista . Katsastussetä sanoi katsastuksessa vain että "sulla on ongelma" ja kun itse menin katsomaan niin
Ei kyllä mitään niin tietoa mutta tuolta http://www.yritystele.fi/yf_getinfo/cod ... n%20C%20Ky sain aikoinaan Mantaan (B) korjauspalat vastaaviin paikkoihin. Kysyminenhän ei vielä paljoo maksa, eikä se jos niitä ei saa