turbo power?
taitaa olla turbobliz:llä omakohtasia kokemuksia esson baarista ja nyt on ruvennu vituttaa ku joku tekee eikä vaan puhu kaikista asennuksista joihin ei oo oikeesti ees varaa, mutta mikäs minä olen siihen sanoon ku en tiä riittääkö ittelläkään rahat toho turbo asennukseen, mutta turbobliz:llä ainaki on turbo jo nimessä ja se on jo paljon vaikka ei mitään maksa mutta se onki halvemman miehen turbo!!!

"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
nii ja sulle asco81 eihän sillä lohkolla niin hirveesti oo merkitystä, kunhan se on kestävä ja kaikki osat vaihdettu parempiin jos meinaa ton paineen kanssa leikkiä, kyllähän vakio osillakin saa turbon toimiin 0.4bar ahdoilla mutta eihän se oo kivaa ku kumminki tekee mieli nostaa ahtoja! 
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
1.9 tai 2.0 valinta riippuu siitä minkä porauksen haluat. 1.9 lohkoa ei kannata porailla paljoa yli 95mm, menee jo turhan ohueksi.
Yksi oikein mukava valinta CIH-turboaihioksi on 1.9N tai 2.0N, niissä kun on kuppimännät jo valmiina ja siten oikea puristussuhde. Männät ei toki mahdottomia kestä, mutta kyllä niillä alkuun pääsee ja aikalailla huoletta voi repiä 2 alkavia lukuja hevosvoimina jos koneen säädöt on kohdallaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: turbobliz on 2003-03-31 09:43 ]</font>
Yksi oikein mukava valinta CIH-turboaihioksi on 1.9N tai 2.0N, niissä kun on kuppimännät jo valmiina ja siten oikea puristussuhde. Männät ei toki mahdottomia kestä, mutta kyllä niillä alkuun pääsee ja aikalailla huoletta voi repiä 2 alkavia lukuja hevosvoimina jos koneen säädöt on kohdallaan.
<font size=-1>[ This Message was edited by: turbobliz on 2003-03-31 09:43 ]</font>
No johan pomppii. Eiköhän homma kuitenkin ole niin että turbobliz on yksi pätevimmistä sälleistä jotka tällä foorumilla notkuu.On 2003-03-31 08:20, JaneZki wrote:
taitaa olla turbobliz:llä omakohtasia kokemuksia esson baarista ja nyt on ruvennu vituttaa ku joku tekee eikä vaan puhu kaikista asennuksista joihin ei oo oikeesti ees varaa, mutta mikäs minä olen siihen sanoon ku en tiä riittääkö ittelläkään rahat toho turbo asennukseen, mutta turbobliz:llä ainaki on turbo jo nimessä ja se on jo paljon vaikka ei mitään maksa mutta se onki halvemman miehen turbo!!!![]()
![]()
Mielipiteeni perustan siihen , että on pari vuotta tullu tätä foorumia seurattua ja siinä ajassa kyllä huomaa, että kenellä on tietoa/taitoa ja kenellä ei. Ja tuskin olen ainoa, joka on samaa mieltä.
Anteeksi avautuminen, yleensä tulee pidettyä turpa tukossa, mutta nyt ei enää pystynyt.