niin kun omasta Vectrasta on pakosarja halki ja kävin sitten hakemassa purkaamolta "uuden", niin tuossa äsken kävikin sitten ilmi että ne ei aivan samanlaiset ollukkaan... eli toisessa (uudessa) pakosarjassa oli reijät siinä pakosarjan päällä jotka menivät sinne pieniin kanaviin pakokanavien väliin,
ja sitte omassa vanhassa pakosarjassa ei ole näitä reikiä, pelkät kanavat vaan mitkä ei tule pihalle mistään...
elikkä voisko joku selittää että mitkä vitun reijät tuossa (uudessa) pakosarjassa on ja voiko sitä laittaa tohon mun vectraan? valehteliko se pirun ukko mulle ku sano et se sopii tohon mun autoon, ja nimen omaan kysyin siltä et sopiiko se kun mun auto on -00 mallia ja kone mistä ne ruuas ton irti ni se -98...
jos tosta mun selityksestä jotain tolokkua sais...
B vectran 2.0 16v -00 pakosarjat?
B vectran 2.0 16v -00 pakosarjat?
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Nepä on toisioilma piirin reijät. Eli vanhemmissa pumpattiin ilmaa pakosarjaan ilmeisesti että "katalasaattori" toimii paremmin??
valehteli ja ei.. kyllä se käy mutta eipä vissii tienny että uudemmassa eile tuota toisioilma systeemiä. Itellä on 99 vectrssa myös tuollanen vanhempi pakosarja, tulppasin ne reijät hitsaamalla pultin pätkät niihin
valehteli ja ei.. kyllä se käy mutta eipä vissii tienny että uudemmassa eile tuota toisioilma systeemiä. Itellä on 99 vectrssa myös tuollanen vanhempi pakosarja, tulppasin ne reijät hitsaamalla pultin pätkät niihin
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"
itelläki kävi mielessä et ne vois hitsata umpeen, mut pitäiskö siihen olla valurautapuikkoja vai pysyykö normi mig:llä?
eniten tuossa hommassa kyrpi se homma ku pitää ajaa 80km suuntaansa ku tallille on matkaa sen verran, ja tuntuu että kaikki remontit menee niin et saa ajella sitä pirun väliä ainaki kolme kertaa eestakasin!
ja tietenki siinä piti käydä vielä niin että ku otin tuota pakosarjaa irti ni sinne katkes pultti vasempaan ala nurkkaan (sinne missä on kaikista vähiten tilaa) ja katkes vielä niin että jäi noin puolisenttiä sinne sisälle
milläs otat sen pois sieltä? on niin syvällä siellä että ei saa hitsattua
koitin sitäki mut tarttuu vaan sairaan lujalle kanteen! poraamaan ei pääse ellei ota syyläriä pois ja oliko siinä nyt se tekostäjan pikku säiliö... 
eniten tuossa hommassa kyrpi se homma ku pitää ajaa 80km suuntaansa ku tallille on matkaa sen verran, ja tuntuu että kaikki remontit menee niin et saa ajella sitä pirun väliä ainaki kolme kertaa eestakasin!
ja tietenki siinä piti käydä vielä niin että ku otin tuota pakosarjaa irti ni sinne katkes pultti vasempaan ala nurkkaan (sinne missä on kaikista vähiten tilaa) ja katkes vielä niin että jäi noin puolisenttiä sinne sisälle
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94