A Omegan sähköikkunat - ei niin normaali vika

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Cape
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Cape »

ok no taidanpa kokeilla tota juttua sitten jos saisi yhtden noista ikkunoista viel toimimaan. ;P
eli ei muuta kuin tuumasta toimeen >.<
jos jotain pitää hienosäätää... käytä 35kg:n hienosäätölekaa.
Tredator
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tredator »

mulla oli kans tuo sama vika että rele vaan napsu. Mulla ei ollu moottori jumissa vaan ne mekanismit, eli kannattaa voidella hyvin myös "välitysmekanismi" ja kaikki kiskot, tämän jälkeen moottori kiinni ja pitäs toimia... voi kammeta samaan aikaan kädellä ikkunaa ylös/alas ku painaa nappia.
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Jos johdot on tuossa kunnossa, ei kannata tinata niitä vaan yhdistää hyvillä abiko-jatkoilla joissa liimallinen kutistesukka. Esim. Würthilta löytyy erittäin hyviä, hinta vaan on abikoksi suolainen.
Suurin osa opel kuskeista on hieman vajaita.
©Skeidett
AMP
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AMP »

Joo-o, nuo kuvan piuhat on vaan niin heikossa hapessa ettei niitä enää millään abikolla pelasteta :o
Uusittava vaan niin pitkältä matkalta et johto on ehjää eikä hapettunutta, vaikka alusta loppuun, liitokset tinaamalla ja kutistesukka päälle.
Ei siitä tuu tinaamallakaan mitään hyvää jos piuha on tummunut ja hapettunut. Eikä noitten piuhojen varmaan mikään pakko ole kulkee tuon x6-palikan läpikään, jääpä yks turha abiko liitos pois kun ohittaa sen.
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi
KaKui
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja KaKui »

Laitetaan kysymys nyt vaikka tähän kun en ole vastausta löytänyt.

Eli olen laittamassa GL-mallin Omegaan sähköisiä lasinnostimia niin onko kaikki elektroniikka itse moottoriboxeissa/kytkimissä vai onko jossain vielä erillinen boxi joka mahdollisesti puuttuu veivillisestä mallista?
Käyttis: Tesla Model 3 LR -21
Harraste: Ascona 2.0S -80, Kadett 1.3S -88
Vastaa Viestiin