20XE sekoaa kerran viikossa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
madi
OCF Moderaattori
OCF Moderaattori

Viesti Kirjoittaja madi »

kyllähän ne tarvike kannet mihin minä oon vahingossa sormeni laittanut on valmistettu italiassa ja voin sanoa paska oli
köyhät säästää!
mikäs siinä jos tykkää pätkimisestä ja nykimisestä
jt84
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jt84 »

jep jep. otin tänää boksin irti ja käytin aukikin niin ei kovin hyvältä näytä. en osaa oikein kuvailla mutta jotain vierasta sinne kuulumatonta ainetta siellä on joskus ollut..? kuparin väristä "jauhetta" liitoksissa ja piirilevyillä.. eli jotain kuivunutta nestettä varmaankin. ruostevettä?
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

Tuossa aikaisemmin kirjoitit,että boksi kääritty muovipusseihin.
Viittaisi kovasti siihen,että pääsee jostain boksin päälle valumaan vettä.

Varsinkin jos boksin sisällä näkyy selkeitä jälkiä nesteen pääsystä boksin sisään.

Jollain elektroniikkapuhdistusspraylla ja pehmeällä harjalla voisi koittaa pestä piirilevyt,mutta todennäköisesti joku komponentti on jo kerennyt ottaa kipeetä.

Kannattaa jostain koittaa saada boksi lainaan/ostaa uusi käytetty ja kokeilla sillä,mutta ennen kaikkea selvittää mistä boksiin on nestettä päässyt sisään ja korjata se ensin.
lapatch
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja lapatch »

en tiedä mitä hintaa pitävät tuon koneen boxisista mut ainakin c18nz koneeseen olis maksanut hiralla uusi boxi 350+vanha vaihdossa. :no:
jt84
'Admiral'
'Admiral'

pitää yrittää eka putsata toi kun ei noi boksit ilmasia ole. taidan tietää mistä se vesiki sisälle pääsee/ on päässyt. kattoluukusta.
OpeliGt16v
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja OpeliGt16v »

en tiiä mutta mulla teki samanlaisia oireita ku oli johot paskana moottorin lämpötila anturista.Ja anto muistaakseni vikakoodin :-? :roll:
jt84
'Admiral'
'Admiral'

OpeliGt16v kirjoitti:en tiiä mutta mulla teki samanlaisia oireita ku oli johot paskana moottorin lämpötila anturista.Ja anto muistaakseni vikakoodin :-? :roll:
niin no tää ei anna vikakoodia.. onko tuo lämpötila anturi samassa paikassa ku och-koneessaki siinä imusarjan alla?
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Vastaa Viestiin