Kalvoa ikkunaan...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Petropoulos
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Petropoulos »

oliko lustigin jäbillä kalvot mukana vaiko ite kalvot hakemaa kaupasta?? kuulostan aika uunolta... :oops: mut kuitenkii
Tissi Paroni
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tissi Paroni »

Petropoulos kirjoitti:oliko lustigin jäbillä kalvot mukana vaiko ite kalvot hakemaa kaupasta?? kuulostan aika uunolta... :oops: mut kuitenkii
Joo oli sillä hepulla sellaanen iso rulla ja joku teline missä se oli kii, siittä se sit leikkas siivuja.
Apinat, ne tappavat kaikki oudot yksilöt. Ja jos se soveltuu apinoihin, soveltuu se varmasti myös ihmisiin!!!
- A.H 20.04.1889-30.04.1945 -
www.maxboom.fi
Jeze
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Jeze »

Tuli vaan mieleen, että mistä saisi ostettua jotain laadukasta tummennuskalvoa? Eli ei mitään bilteman lilaa kalvoa tai motonetin halpis kalvoja.
Toimiiko kuumailmapuhallin laitettaessa takaikkunaan kalvoa, että pystyisi tekemään yhdestä palasta? Alkoi himottamaan tuo kalvojen laittaminen ikkunoihin, kun tuo poika ei oikein tykkää tuosta auringonpaisteesta.

edit: löyty tuolta netistä tuommoista krea films kalvoa 50cm x 500cm rulla 19,90 €. onko kenelläkään tuosta kokemusta?
Sitt jossain luki, että ad-varaosa puljuissa myytävä kalvo olisi sungardin kalvoa, onko näin?
Mistäs sattuisi saamaan 3M-kalvoa?
Ja riittääkö tuo 50x500 cm kalvo rulla sedan Omegan etu- ja takasivuikkunoihin ja takaikkunaan?
Kuva
Petropoulos
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Petropoulos »

niin tai sit teet samalla tavalla kun minulle ehdotettiin et tilaat valmiit palat completokselta ja laitat itse siel tais olla pikkasen yli 100€. ite viel oon 2 vaiheilla et tilaanko vai asennutanko lustigilla.
Fittiville
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fittiville »

Mulle kun laitettiin kalvot ni ei otettu laseja/tiivisteitä irti vaan teipattiin tiivisteet. Tuli tota sunguardin kalvoa ja näyttää hyvältä 8)
<=
Opel Omega 2.2 elegance wagon -01
Opel Astra 1.6 -01
juusto-84
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juusto-84 »

Nii oisko kellään kokemusta tuosta krea films kalvosta. Ainaki kuulemma taittus lämmittämällä, mut taittuuko oikeesti? Ja millanenhan tossa on värisävy (sinertävä, harmaa?).
Insignia sport tourer cosmo 2.0cdti
Maregoos
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Maregoos »

Toi brand factory tekee hyvää jälkeä, oon pari kertaa käyny siellä laitattamassa takalasin. Sieltä saa myös ostettua 3M:n kalvoa, oliskohan ollu 17€/m. On ite tullu ostettua noita kalvoja sieltä ja on helppo laittaa.
Vectra B2 2.0 Dti -99+Upsolute,
Ford Cortina MkIII 1.6 -71
Vastaa Viestiin