caravan16v kirjoitti:olen purkanut vain siihen kumi letkuun asti kun se piti vaihtaa, ja samalla vaihdoin venttiilikoppaan uuden tiivisteen, saa purkaa ihan riittävästi siihenkin.......... mitkä tulpat / johdot sulla on kun niillä on suuri merkitys tohon nykimiseen, mulla noi kaksi kärki tulpat ja toiminut niillä hyvin ( varaosa nro:1214000 autobest)........... tossa edellisessä viestissä tohon figuren jälkeen pitää tulla 8 en tiedä mistä toi naama tohon putkahti!!!
ostin tulpat varaosa maailmasta , boschin nelikärki tulpat.. tulpanjohdot tilasin motonetiltä , hotwiresin halppis johdot... moni on kyllä varotellu noista motonetin johdoista , on vaan niin vitun kalliit nuo alkuperäset johdot.. autobestillä 260e varaosamaailmassa 150e .. aikasemmissa alkup. johdoissa oli vastukset n 6-10 kohmia , eli varmaankin olis ollu vielä ihan kunnossa...?
onko ehdotuksia mistä tuo tyhjäkäynnin rykiminen ja nykien kiihdytys ja moottori jarrutus nytkyttäen johtus ? en ole vielä kahtonu noita vika koodeja , tosin en usko että mitään näyttää kun ei ole ikinä minun aikaan palanu vikavalo , tosin auto ollu mulla vasta 2kk .. mulla oli sama auto aikasemmin hb versiona ja vähän enemmän ajettuna. ja siinä ei kyllä ollu mitään tämmösiä vikoja ja ajoin sillä kuiteskin yli 20tkm ilman mitään ongelmia..
tämä nykynen astra on -97 1.6i 16V comfort caravan , 153tkm ajettu , eli just sama mikä sulla ilmeisesti on?
sulla ei mitään ihmeellistä ollu siinä...?