2.5V6 B Vectran päästöt.
2.5V6 B Vectran päästöt.
HELP!!! eli mull on -96 b vectra 2,5 v6 koneella. aj 320000. Autoon on just(200km aj) tehty iso huolto. vein katsastukseenAAAAAAAAAArgh... ei menny läpi ku päästöt on liian isot. vaihdoin lambda anturin ei auta. ja katti on vaihdettu n 1,5 vuotta sit. !!tankkasin kyl Venäjällä kerran ja silloinkin Nesten asemalla+lisäsin toisella asemalla n.10 l. Auttakaa!!! missä vois olla vika!!! jos on ollu sama juttu,paljonko n. korjaus maksaa? Kiitos!
Kai muistit katsastukseen mennessä antaa runtua koneelle?
*ajelet kohtalaisen lenkin kierrokset 4000rpm--> tasolla*
Pudottaa monta kertaa yllättävän hyvin päästöjä.
*ajelet kohtalaisen lenkin kierrokset 4000rpm--> tasolla*
Pudottaa monta kertaa yllättävän hyvin päästöjä.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Lisätietoja! / päästöt-
TYHJÄKÄYNti CO%-0,26 HCppm-82 O2-00 CO2-14,8 lambda-099
>2000 kier -0,85 -161 -01 -14,5 -0,92
>2000 kier -0,85 -161 -01 -14,5 -0,92
......JA Lisää.....
Syttyy muuten toi sähkövalo(salama koneen sisällä) ku käytän enemmän kaasua
En sit tiedä vaihtoiks ne siell huollossa ne tulpille menevät johdot. pyysin kyllä. kuitit on mutsilla ku sehaki auton... heh.. 
Re: ......JA Lisää.....
Se "sähkövalo" markkeeraa vikatilannetta koneessa. Eli käys luetuttamassa vikakoodit Vectrasta, niin uskoisin että sieltä löytyy syyllinen ongelmiin.Nipel kirjoitti:Syttyy muuten toi sähkövalo(salama koneen sisällä) ku käytän enemmän kaasuaEn sit tiedä vaihtoiks ne siell huollossa ne tulpille menevät johdot. pyysin kyllä. kuitit on mutsilla ku sehaki auton... heh..
Mutta mutta, vaihdoitko Lampaadan itse & alkoiko moottorin vikavalo palamaan vasta sen jälkeen?
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta