Paine letkuissa MV6
Paine letkuissa MV6
Autossa on ollut jo pitkään vika, että kerää hirveen paineen letkuihin ja myös puskee jostain läpi nestettä, eli jos täyttää kylmä rajaan, niin seuraavana päivänä raja on pudonnut 2cm, mutta sitten saakin ajella pitkän tovin, ennen kuin pinta laskee.
Tätä on nyt jatkunut ainakin 4kk, eli jos pahvi vuotais, niin eikö jo tuossa ajassa olisi pitänyt pahentua?Mitään mönjää ei ole paisarissa, eikä myöskään kupli.
Eli onko muilla vastaavia ongelmia ollut, mietityttää vaan, että vaikka paine on kova, niin ei ole letkut hajoillu...Myös olen huomannut kuumalla koneella, niin paisarin korkki sihahtelee, eli päästää painetta...
Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita!
Kiitos!
Tätä on nyt jatkunut ainakin 4kk, eli jos pahvi vuotais, niin eikö jo tuossa ajassa olisi pitänyt pahentua?Mitään mönjää ei ole paisarissa, eikä myöskään kupli.
Eli onko muilla vastaavia ongelmia ollut, mietityttää vaan, että vaikka paine on kova, niin ei ole letkut hajoillu...Myös olen huomannut kuumalla koneella, niin paisarin korkki sihahtelee, eli päästää painetta...
Kaikki ehdotukset ovat tervetulleita!
Kiitos!
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Tänään sitten kävin huoltsikalla täyttämässä nesteitä, niin täytin siihen kylmä rajaan ja annoin siinä sitten hetken auton käydä paisarin korkki auki, niin eiköhän paisari alkanut tulvia ja heitti vedet pihalle, eli viittaisko tämä nyt kansipahveihin/kanteen?
Opel Omega B2 2,5 V6
Juu olen muutamat kerrat nosturilla yrittänyt katella mistä vuotaa, mutta mitään vuoto kohtaa en ole löytänyt.Mites muilla on painetta järjestelmässä, eli kuuluuko vesiletkut olla niin kovat, että hädin tuskin pystyy näppi voimalla puristaa..? ja kun kone lämpimänä availee paisarin korkkia, niin saa kyllä tosi hitaasti pyöritellä auki, ettei vedet tule ulos...ooskari kirjoitti:Pidä korkki kiinni ja annat vähän kierroksia että paine nousee ja katselet jos vuotaa jostain.
Kiitoksia tähän mennessä vastanneille!
Opel Omega B2 2,5 V6