Autona on Omega B MV6 -95. Mikähän voisi olla vialla kun virtojen ollessa päällä konehuoneesta kuuluu ihmeellinen tasainen räpätys? Siitä en ole varma kuuluuko se auton ollessa käynnissä. Olen paikallistanu sen oikeaan etunurkkaan. Ääni on ilmennyt hiljattain eikä ole siis ollut alunperin havaittavissa. Ja mitähän tuo auto tykkää kun pitelee virtoja päällä pidemmän aikaa? Olen vähän kuullut juttua että ei oikein tykkäisi. On kiva kuunnella musiikkia parkissa
Omega B ja räpätys konehuoneessa
Omega B ja räpätys konehuoneessa
Terve,
Autona on Omega B MV6 -95. Mikähän voisi olla vialla kun virtojen ollessa päällä konehuoneesta kuuluu ihmeellinen tasainen räpätys? Siitä en ole varma kuuluuko se auton ollessa käynnissä. Olen paikallistanu sen oikeaan etunurkkaan. Ääni on ilmennyt hiljattain eikä ole siis ollut alunperin havaittavissa. Ja mitähän tuo auto tykkää kun pitelee virtoja päällä pidemmän aikaa? Olen vähän kuullut juttua että ei oikein tykkäisi. On kiva kuunnella musiikkia parkissa
Sedanihan tuo on. Voipi olla sitten todennäköisesti tuo sähköinen vesipumppu. Tosin autolla on ajettu 120tkm, onko se sitten tuolle osalle vähän tai paljon, mene ja tiedä. Tosin miksi se sähköinen vesipumppu olisi päällä ellei jäähdyttimen tuulettimet kuitenkaan pyöri? Alustasarja on laitettu keväällä kylläkin... ja virtojen ollessa päällä takaata tosiaan kuuluu pientä suhinaa, taitaapi ilmaa tulla pihalle kun ei ole ilmajohdot paikoillaan tietenkään. Noihin aikoihin se räpätyskin mielestäni alkoi. Kompuralla en varmaan mitään enää tee niin sen voisi kytkeä pois? Jos niin miten? En ole mikään ammattilainen näissä hommissa. Korjausoppaasta löytyy varmaan sekin tieto mutta täältä voi saada toki parempia vinkkejä 
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyllä mulla mun mielestä tuo lisäilmapumppu rupeaa pörisemään kun vaan laittaa virrat päälle. On kyllä pitänyt ottaa se pois mutta ei oo saanut aikaiseksi.
Omega 3.0 Sport -00 "irmscher", Omega 3.0 Sport -99 "irmscher", Omega "3.0 DTI" -02, Omega 2.5 TD -00, Omega MV6 -98, Omega 3000 -87, Omega 3000 24v -91