C30SE -> C40SE
- reanimator
- 'Kadett'

C30SE -> C40SE
Elikkä mitä osia joudun vaihtamaan operaation aikana, jotta tulisi toimiva+katsastettava paketti?
Autona toimii 3000 Omega -92. Tarkoitus olisi saada syksyllä leimalle.
Autona toimii 3000 Omega -92. Tarkoitus olisi saada syksyllä leimalle.
Kampura, kanget, männät ainakin. Oisko muki mennyt 98mm kokoon.. Tarkentakoon joku jos meni aivan mettään

- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Itse ainakin otsikosta ymmärsin,että ollaan koko konetta vaihtamassa kun eihän tuo koneen tyyppi mihinkään muutu vaikka sisuskaluja vaihtaisikin;)
Nojoo,jos näin on,niin ei kai tuohon tarvitse pahemmin koneenvaihdon lisäksi muutoksia tehdä.
Lähtökohta on kuitenkin mallisarjan tehokkain,joten jarrut,alusta ja voimansiirto on valmiiksi kondiksessa.
Nojoo,jos näin on,niin ei kai tuohon tarvitse pahemmin koneenvaihdon lisäksi muutoksia tehdä.
Lähtökohta on kuitenkin mallisarjan tehokkain,joten jarrut,alusta ja voimansiirto on valmiiksi kondiksessa.
Joo eipä siinä sitten muuta varmaan tarvi kuin jonkun malliero paperin jos pelkän patin vaihtaa keulalle. Itse käsitin että sisukset menis uusiks mutta joo 
- Rusko Motorsport -
- reanimator
- 'Kadett'

- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Karala pystyy sen vakio boxin säätää. Itse kyllä ostaisin täydellisen paketin, ja moottorin ohjaus kuuluu kyllä täydelliseen koneeseen. Ja Irmscherin kone on helpompi leimata kuin manzelinreanimator kirjoitti:Koko mylly olisi tarkoitus vaihtaa.. Moottorin ohjausta joutuu varmaan koplaamaan koska ei taida olla tulossa saksan maalta muuta kuin juurikin tuo kone. Vai?
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
- reanimator
- 'Kadett'

Kyllä se markkinoille joutaa, pitää vaan kattoo mitä se on syöny ennenku myyn kellekkään.A.k.i kirjoitti:jos sen moottorin vaihdat ni myy mulle se entinen?
En tiedä vielä.. Ei ole aivan niin pitkällä tuo koneen hommaus.Miksu. kirjoitti:Tuleeko Mantzelin vai Irmscherin kone?
Ei vaihdu, mut yksi ylimääräinen r28 löytyis varastosta._Ari.I_ kirjoitti:vaihtuuko laatikko? mua vois r28 loota kiinnostaa
Ei sattuis olemaan ylimääräistä vauhtipyörää?reanimator kirjoitti:Ei vaihdu, mut yksi ylimääräinen r28 löytyis varastosta._Ari.I_ kirjoitti:vaihtuuko laatikko? mua vois r28 loota kiinnostaa
- Rusko Motorsport -