Mistä selviää että pitäiskö b omegassa olla lukkoperä?
Mistä selviää että pitäiskö b omegassa olla lukkoperä?
ja jos pitäis
mutta lukko ei pidä
onko mahdolista vaihtaa kitkalukkoon uutta pitävää rojua sisään?
mutta lukko ei pidä
onko mahdolista vaihtaa kitkalukkoon uutta pitävää rojua sisään?
-
Gsi tuning
- 'Admiral'

niinjoo, kuinkas pitävä tuo "lukko" kuuluisi olla?
kun tuo mun -96 mv6 caravaani sutii kyllä kahdella pyörällä hiekalla, mutta esim märällä asfaltilla vaan yhdellä. vai lieneekö tuolla lukkoa lainkaan... saksantuonti katiska kuitenkin on kyseessä.
ex-letukassa oli kitkalukko, ja se piirsi kahdella ihan surutta, oli keli mikä hyvänsä.
kitkalukkoja kai näissäkin on?
kun tuo mun -96 mv6 caravaani sutii kyllä kahdella pyörällä hiekalla, mutta esim märällä asfaltilla vaan yhdellä. vai lieneekö tuolla lukkoa lainkaan... saksantuonti katiska kuitenkin on kyseessä.
ex-letukassa oli kitkalukko, ja se piirsi kahdella ihan surutta, oli keli mikä hyvänsä.
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
lukko on hyvä silloin kun toimii, luultavasti sulla ei ole lukkoa jos sutii yhdellä asfaltilla, kokeile pyöriikö rinkiä.Mikkis79 kirjoitti:niinjoo, kuinkas pitävä tuo "lukko" kuuluisi olla?
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Sitten ei oo lukkoa jos märällä polttaa vaan yhellä.Onko automaatti?Näyttäis et manuaalissa olis lukko vakiona jos on "talvipaketti" eli ylimääränen pumppu paisarin alla ja automaatissa ei välttämättä oo ja tämä tieto olis n.30 omegan tutkimuksella.Mikkis79 kirjoitti:niinjoo, kuinkas pitävä tuo "lukko" kuuluisi olla?
Lukon kuulee yleensä ku kääntää kaikki ratista pitävällä pinnalla ja jos jyrisee niin on lukkoperä tai huonot öljyt.
Jos kitkalukko toimii niin polttaa hyvin 2 pyörällä ainaki vakiokumeilla.
Skoda Octavia -08