Omega ei kierrä... APUVA!!!
Omega ei kierrä... APUVA!!!
joo eli ajelin tossa vantaalle päin ja lähin kehällä ohittelemaan ja kun polkasin pedaalia lattiaan päin niin alko rajotin hakkaamaan vastaan.. kierroksia oli sillä hetkellä 3000... ja tämä vika toistuu kaikilla vaihteilla, mitään häirövaloja ei kuitenkaan syty.. tyhjäkäynti ja muuten toiminta ihan normaali.. vika tuli ihan yllättäen eli matka-ajon aikana.. pari päivää nyt vittuillu.. että mikä mahtaa opelia vaivata.. ja autohan oli omega 2.5 v6 vm.95.. nyt olis vinkit tarpeen!!
Tai sitten ei.-JMV- kirjoitti:Motonet myy ko. anturia 43,90, eli meni paljon rahaa hukkaan...
Itse erehdyin kertaalleen ostamaan motonetistä kampurantunnistimen ja ko pulikka ei toiminut edes uutena
Sen jälkeen anturit tullut ostettua joko bosch,hella tai siemens.
Tulihan vikakoodeja luettaessa otettua huomioon,että herjaa tuota kampurantunnistinta aina jos koodit luetaan kone sammuksissa?
Huonoa tuuria sanon minä...Itse olen ostanut aikasempiin autoihin jokusen anturin ja ei mitään vikaa ole tuotteissa ollut...Tietysti jos haluaa maksaa orkkis osasta maltaita, niin mikäs siinä...TJT kirjoitti:Tai sitten ei.-JMV- kirjoitti:Motonet myy ko. anturia 43,90, eli meni paljon rahaa hukkaan...
Itse erehdyin kertaalleen ostamaan motonetistä kampurantunnistimen ja ko pulikka ei toiminut edes uutena![]()
Opel Omega B2 2,5 V6
Ex:Opel Omega Stw MV6
Ex:Opel Omega Stw MV6
joo eli eipä kyllä sillon ollu kone käynnissä ku liikkeessä käytin... prkl!! eipä tullu sillon mieleen että ei ne merkkiliikkeessä tietäs mitä tekevät.. se on huomenna mentävä ottamaan uusinta otos, enneku rupee repimään vääriä osia irti..TJT kirjoitti:Tulihan vikakoodeja luettaessa otettua huomioon,että herjaa tuota kampurantunnistinta aina jos koodit luetaan kone sammuksissa?
Automuovista kampurantunnistin 85€ ja merkkituote,eikä mikään unipointin räpellys.-JMV- kirjoitti:Huonoa tuuria sanon minä...Itse olen ostanut aikasempiin autoihin jokusen anturin ja ei mitään vikaa ole tuotteissa ollut...Tietysti jos haluaa maksaa orkkis osasta maltaita, niin mikäs siinä...TJT kirjoitti:Tai sitten ei.-JMV- kirjoitti:Motonet myy ko. anturia 43,90, eli meni paljon rahaa hukkaan...
Itse erehdyin kertaalleen ostamaan motonetistä kampurantunnistimen ja ko pulikka ei toiminut edes uutena![]()
Itse olen todennut,että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.
Monesti se orggisosa tulee halvemmaksi,kuin vaihdella niitä tarvikepaskoja alvariinsa.
Huonoa tuuria sitten omalle kohdalle osunut useammankin kerran,kun niinikään unipoint merkkisestä kaasuläppäkytkimestä hävisi täyskaasuasento 2päivän jälkeen...