Ascona 1.6 Irmscher Pelittää taas
Mulla oli vecculissa tuo ja siinä molemmat alipaineletkut oli imusarjassa suoraan. Imusarjassa pilli josta letku paineensäätimelle ja siinä välissä t-haaralla se sv:n map-anturin letku. Tuo läpän luona oleva pilli oli tulpattu, ja sen ilmeinen käyttö tarkoitus on ainoastaan mekaanisen sytytyksen alipainesäätimen kanssa... Ja tosiaan tuo 16svi todella "tuntuu" selvästi ärhäkämmältä kuin 20NE vaikka ei oikeasti mihinkään kuljekaan, ainakaan vecculissa....
t.Mika
t.Mika
Kyllä se vaan vakavasti viittasi taas siihen ohjausboxi-vikaan. Sammui totaalisesti ja käynnistettäessä lupaili mutta ei lähtenyt käyntiin ennenkuin kone/boxi oli jäähtynyt.
Aivan samat oireet kuin mun 1.8:ssa jossa viaksi selvisi loppujen lopuksi viallinen boxi. Nytkin se viallinen boxi käynnistää auton kylmänä mutta parin minuutin jälkeen sammuu.
Onkos kellään tiedossa onko tuohon boxin piirilevyyn saatavana kytkentäkaavaa?
Aivan samat oireet kuin mun 1.8:ssa jossa viaksi selvisi loppujen lopuksi viallinen boxi. Nytkin se viallinen boxi käynnistää auton kylmänä mutta parin minuutin jälkeen sammuu.
Onkos kellään tiedossa onko tuohon boxin piirilevyyn saatavana kytkentäkaavaa?
Opel rules!
Se numero on todennäköisesti Irmscherin oma tyyppinumero.On 2004-05-07 10:58, weckeri wrote:
Siinä boxissa on ainakin eri sarjanumero kuin 1.8 boxissa ja kuoressa lukee Irmscher. Liitintä en ole kokeillut käykö keskenään. Täytyy tsekata nuo liitoksien kunto ja maadoitukset.
1.6 ja 1.3 Irmscherin ruiskun boksin (bosch) numero on 0 280 000 304
Meidän versiossa se on edestäpäin katsottuna
vas puolella rintapellissä melko lähellä
pa pumpun relettä,semmonen vaalea noin pari cm leveä pistoke,,roikkuu johtosarjassa.
oktaanilukemia siinä ei näy,mutta eron kyllä
huomaa kun kokasee säätimen molemmat asennot
Ps tarkista ihmeessä se pa suodatin,jos ei
ole tietoa milloin se on vaihdettu.
Jep jep.
vas puolella rintapellissä melko lähellä
pa pumpun relettä,semmonen vaalea noin pari cm leveä pistoke,,roikkuu johtosarjassa.
oktaanilukemia siinä ei näy,mutta eron kyllä
huomaa kun kokasee säätimen molemmat asennot
Ps tarkista ihmeessä se pa suodatin,jos ei
ole tietoa milloin se on vaihdettu.
Jep jep.