turbo kadetin virityksestä
kyllähän siitä kannesta on aika paljon otettukin ja jos omaan vertaat niin sullahan oli plaanattu milli pois, mulla ei ole.
voi olla että käytän mäntiä sorvissa ja tiputan puristuksia vielä vähän jos sitten uskaltais enemmän nostaa ahtoja.
Mistäs päin nieppe on kun saarisenkin tiesit?
Täytyy käydä siellä säätelemässä kunhan saadaan megasquirt kiinni.
voi olla että käytän mäntiä sorvissa ja tiputan puristuksia vielä vähän jos sitten uskaltais enemmän nostaa ahtoja.
Tuskin on kaikissa 1.8 moottoreissa sama nokka. Virranjakajia ja nokkia on muistaakseni kahta eri tyyppiä, uudempaa ja vanhempaa. Tuota 1.8E moottoria löytyy esimerkiksi 1.8 gsi kadeteista.On 2005-02-15 12:32, Aulin wrote:
no eikös sillon olis järkevää ostaa 1.8 nokka ja virran jakaja samassa? vai noiseeko vääntö alue tolla nokalla todella ylös?
onko kaikissa 1.8 koneissa sama nokka ja virranjakaja?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Viper on 2005-02-15 16:19 ]</font>
[quote]
Kyllä ihan samasta kylästä oon
Kyllä ihan samasta kylästä oon
Kadett GSI 2,0 turbo ic Extreme -85 projekti, Ascona B 2.8i -78 projekti, Vectra i500 -97,Opel Vivaro 1,9tdic -05 käyttis, Citroen 5c 2.0 -04 emännän käyttis
Jep. Olen mä käyny jo parikin kertaa mittauttamas, kyl alko tuntuu et kytkin vois vähän luistaa ku noi tiet kuivu.
Onkos sulla ihan vakio kytkin kans?
Onkos sulla ihan vakio kytkin kans?
Kadett GSI 2,0 turbo ic Extreme -85 projekti, Ascona B 2.8i -78 projekti, Vectra i500 -97,Opel Vivaro 1,9tdic -05 käyttis, Citroen 5c 2.0 -04 emännän käyttis
Siitä tuli 0.5 ahdoil 183hv/280nm ja kilolla
250hv/400nm. Mä vähän meinasin myydä ton heti pois,ku saan siihe leiman. Ei oo varaa maksaa 4.st autost vakuutuksii ja veroi.
250hv/400nm. Mä vähän meinasin myydä ton heti pois,ku saan siihe leiman. Ei oo varaa maksaa 4.st autost vakuutuksii ja veroi.
Jos puristus-suhteet pelottaa, niin pistä vesiruiskun sijaan metanoli-ruiskutus. Lisää puristuskestävyyttä ja moottorin imuilma viilenee...
Megasquirtin jälkeen kehtaa kyllä painetta nostaa.
Mulla on puristus-suhde 8.2:1 ja ahtoja on ollut piikkiarvona 2.35 bar, jatkuva 2,15.
Mitattu 1,95 bar/ 443 hv / 477Nm
( paskat rullat,tulos ei varma/todellinen)
Vakio männät ( sorvattu), vakio kanget, vakio kannentiiviste...
Kestää kyllä kun vaan bensaa riittää , ja sytytysennakko on kohdallaan.
ps. nokka-akseli kannattaa vaihtaa johonkin suurempinostoiseen. vaikuttaa ihan pirusti.
päästöistä ei kyllä mene läpi mut...
Mulla on puristus-suhde 8.2:1 ja ahtoja on ollut piikkiarvona 2.35 bar, jatkuva 2,15.
ps. nokka-akseli kannattaa vaihtaa johonkin suurempinostoiseen. vaikuttaa ihan pirusti.
Aika kireen moottorin oot rakentanut vakio osilla.On 2005-02-16 21:05, C-racing wrote:
Jos puristus-suhteet pelottaa, niin pistä vesiruiskun sijaan metanoli-ruiskutus. Lisää puristuskestävyyttä ja moottorin imuilma viilenee...
-
ascona_hx40
- 'Senator'

- Viesti: