Onko kukaan löytänyt mistään semmosia oikeesti järkeviä päitä, eli joitakin mitkä eivät olisi muovia
A-Vectra/Calibra kallistuksenvakaajan päät
A-Vectra/Calibra kallistuksenvakaajan päät
Eli vaihdoin vectraan 2 vuoden aikana 3 tai 4 kallistuksen vakaajan päätä, nyt on Calibrasta heti kättelyssä taas pää "poikki". Nämä ovat niitä vanhanmallisia.
Onko kukaan löytänyt mistään semmosia oikeesti järkeviä päitä, eli joitakin mitkä eivät olisi muovia
Re: A-Vectra/Calibra kallistuksenvakaajan päät
Sama ongelma mulla ja sanoivat että ei sellasia ole olemassa. Kerro jos sellasia jostain löytyy.AksuPaksu kirjoitti: Onko kukaan löytänyt mistään semmosia oikeesti järkeviä päitä, eli joitakin mitkä eivät olisi muovia :roll:
-
powerofopel
- 'Diplomat'

muistakaa noita uusiessa kiristys!!!tormuk kirjoitti:Onko vieläkään löytynyt kestäviä kallistuksenvakaajan pystytankoja, alkaa pänniin kun ei mene kuin pari kuukautta ja taas muovihelyt poikki?
Onko itse osa niin heikko vai vaikuttaako joku muu välys siihen vai pitääkö alkaa vaimolle antaan oopetusta, ettei joka monttuun ajeta.
eli ohjekirjasta kattomaan se oikea mitta joka pitää jäädä elämistä varten, olikohan n.40mm mitä piti olla? muistaakseni nyloc mutteri juuri ylsi muoville asti kiristäessä
vectra a2 (gl->2000/GT) + calibra DTM-edition
Mulla ollut Motonetista hankitut osat paikoillaan kuusi vuotta ongelmitta. Olisko vika jossain muualla kuin osissa...
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Corsa D OPC -08 Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10