Moi!
Ongelmana on vikakoodin lukeminen kysesestä pistokkesta.Löysin kyllä nuo diagnostiikka sivut,mutta niistä ei löytynyt kyseistä pistoketta. Pistokkeessa on vain kahdeksan napaa ja siaitsee käkkärin alla. Tietysti vikakoodit olis mukava tietää mikäli ne eivät ole samat kuin noissa moni napasissa.
vectra 2.0i cd sport-B vm-96
00xxxxxx
000x000x
Siinä on jonkinlainen piirros pistokkeesta.(x-johto)
Kiitoksia jo etukäteen!
vectra 2.0i cd sport-b vm-96.Vikakoodin luku.
Minä olen etätukena yrittänyt kans setvittää tuota vikakoodin lukua japaxxille, mutta minäkään en saa selvyyttä et miten ne vectrassa luetaan. Ajossahan tuo vikavalo oli syttynnyt, eikä enää moottorin sammuttamisen jälkeen ollut lähtennyt käyntiin
Todennäköisestihän vika viittaa nokka- tai kammenkulmatunnistimeen?
Re: vectra 2.0i cd sport-b vm-96.Vikakoodin luku.
Onhan tossa 16 napaa, kaikki ei vaan ole kytketty. Eli navat 5 ja 6 yhteen niin sitten vilkkuu vikavalo.japaxx kirjoitti: Pistokkeessa on vain kahdeksan napaa ja siaitsee käkkärin alla.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
6-kosketin maadoitetaan ja virrat päälle niin pitäisi vikavalon vilkutella koodit, siis jos on tallentuneita koodeja, voi kokeilla ottamalla jonkun anturin johdin irti ja laittaa sitten käyntiin niin on ainakin vika....
itse olen maadoittanut suoraan auton runkoon kun olen lukenut koodit. muistaakseni kaikissa ei välttämättä ole 5-kosketin maadoitettu.
itse olen maadoittanut suoraan auton runkoon kun olen lukenut koodit. muistaakseni kaikissa ei välttämättä ole 5-kosketin maadoitettu.
VXdiag(MDI)/Tech2/OpCom/Opelscanner testerit..yv:llä yhteys, pohjois-pohjanmaan alueella