Asiaa Corsa A tekniikan vaihtamisesta isolohkoksi
Asiaa Corsa A tekniikan vaihtamisesta isolohkoksi
Eli kohde on -84 1.3S, ja tarjolla olis asconan 1.8E.
-Joutuuko moisen laittamiseen tekemään kanta-autokatsastuksen? huom. jarruistahan ei mene rosenttia, ja mulla onkin jo 16V kadetin jarrut
-Kumman laatikolla (mikälie asconassa onkaan)? tossahan on siis SR:n tiheä loota nyt, ja tiedän että kone ei sovi suoraan. Entäs jos laitan asconan lootan, mites vetarit??
Mulla nyt ei sattumoisin ole aikaa ettiä näitä kokoelmia, vaikka tiedän että juttua löytyy, joten kiitosa vain valmiita vastauksia kysymyksiin. Tekniikan ostopäätös pitäis nimittäin tehdä aikasta äkkiä...
-Joutuuko moisen laittamiseen tekemään kanta-autokatsastuksen? huom. jarruistahan ei mene rosenttia, ja mulla onkin jo 16V kadetin jarrut
-Kumman laatikolla (mikälie asconassa onkaan)? tossahan on siis SR:n tiheä loota nyt, ja tiedän että kone ei sovi suoraan. Entäs jos laitan asconan lootan, mites vetarit??
Mulla nyt ei sattumoisin ole aikaa ettiä näitä kokoelmia, vaikka tiedän että juttua löytyy, joten kiitosa vain valmiita vastauksia kysymyksiin. Tekniikan ostopäätös pitäis nimittäin tehdä aikasta äkkiä...
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
-
jimi hoffa
- 'Senator'

Toisesta topicista lainaus:
kurttu kirjoitti: http://www.kotiposti.net/luumu/corsa/te ... ritys.html
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Re: Asiaa Corsa A tekniikan vaihtamisesta isolohkoksi
Jarruista menee prosentit ihan normaalisti.Ville kirjoitti:-Joutuuko moisen laittamiseen tekemään kanta-autokatsastuksen? huom. jarruistahan ei mene rosenttia, ja mulla onkin jo 16V kadetin jarrut
Jarrut saa vaihtaa ns. "vapaaehtoisesti" parempiin ilman prosenttiseuraamusta, ja silloinkin vain autoissa joista on jo vaihdettu yli 35 %.
Asconan lootan se vaatii. Vetarit teet joko hitsaamalla Asconan vetarin sisäpään ja Corsan vetarin ulkopään, teettämällä jossain tai ostamalla valmiina settinä esimerkiksi Mathijssentechnicsiltä.-Kumman laatikolla (mikälie asconassa onkaan)? tossahan on siis SR:n tiheä loota nyt, ja tiedän että kone ei sovi suoraan. Entäs jos laitan asconan lootan, mites vetarit??
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B