Astra H:n tuulilasi
Astra H:n tuulilasi
Mistäs saisi halvimmalla tuulilasin asennettuna Astra H:n Jyväskylästä? AutoBest teettää työn jollain alihankkijalla ja ajattelin että jos itse veisi sen suoraan sinne niin ehkä voisin säästää joitain euroja...
Sama kylä ja sama homma edessä. Tuulilasi siis paskana. 
Sellaista mietin, että kun tähän mun astraaliin ei saanut edes rahalla sitä sadetunnistinta, niin minkälainen homma tuo olisi jälkikäteen..
Itse mietin, että peili ja tuulilasi uusiksi, mutta joutuukohan jotain johtosarjoja tai ohjelmointia vielä lisäksi teettämään. Viiksessähän ei mitään erilaisuutta ole, kun tunnistin aktivoituu siinä tihkuasennossa?
Tuolla Bestillä ei huoltomiehet kyllä viitsineet edes vaivautua miettimään.. Yksi äijä oli sitä mieltä, että vaan tuulilasin joutuu vaihtamaan, mutta eiköhän se tunnistinyksikkö kuitenkin siinä peilin jalassa ole??
Sama vastaus sieltä lopulta tuli kun soittimen vaihdostakin.. Ei tuu toimimaan ja saattaa mennä jotain sekaisin.. Huoh.. Jostain kun saisi uudet Opelin TIS ja EPC kuvastot, niin saisi oikeatakin tietoa..
Melko suolaista hintaa huollosta.. 300 € lasi ja 150 työ.. Ja tosiaan itse eivät edes tee.. Paljon vetoa, että lasiliikkeestä suoraan halvemmalla..
Sellaista mietin, että kun tähän mun astraaliin ei saanut edes rahalla sitä sadetunnistinta, niin minkälainen homma tuo olisi jälkikäteen..
Itse mietin, että peili ja tuulilasi uusiksi, mutta joutuukohan jotain johtosarjoja tai ohjelmointia vielä lisäksi teettämään. Viiksessähän ei mitään erilaisuutta ole, kun tunnistin aktivoituu siinä tihkuasennossa?
Tuolla Bestillä ei huoltomiehet kyllä viitsineet edes vaivautua miettimään.. Yksi äijä oli sitä mieltä, että vaan tuulilasin joutuu vaihtamaan, mutta eiköhän se tunnistinyksikkö kuitenkin siinä peilin jalassa ole??
Sama vastaus sieltä lopulta tuli kun soittimen vaihdostakin.. Ei tuu toimimaan ja saattaa mennä jotain sekaisin.. Huoh.. Jostain kun saisi uudet Opelin TIS ja EPC kuvastot, niin saisi oikeatakin tietoa..
Melko suolaista hintaa huollosta.. 300 € lasi ja 150 työ.. Ja tosiaan itse eivät edes tee.. Paljon vetoa, että lasiliikkeestä suoraan halvemmalla..
kerro mitä hyötyä on ottaa lasivakuutusta, kun minimi oma vastuu on lähes lasin hintainen.skk kirjoitti:no jälkiviisaus on paras laji, mutta mun mielestä uudempaan autoon kannattaa ottaa lasivakuutus, se ei hirveitä vuodessa maksa....
Viimeks kun vaihatin vectraan lasin niin kirkas oli 170 eur ja sävykin alle 200 eur. Eikö vakuutuksen minimi omavastuu ole ~150eur?
Jos ei ole lämmitettävää tuulilasia, niin ei siitä vakuutuksesta ole mitään rahallista hyötyä. Tuskin siihen lasiin edes jokavuosi kiveä lentää jos ajaa kauempana kuin metrin päässä edessä olevasta.
Jep, suosittelen kyllä lasivakuutusta lämpimästi uusiin autoihin. Tyhmyydestä tosiaan sakotetaan..
Itselläni moisen puuttuminen on enemmän laiskuutta kuin tyhmyyttä. Tarkoitus oli ottaa, mutta jotenkin se vaan jäi hoitamatta, no varmaa on, että lasin vaihdon jälkeen se tulee minullekin..
Anyway, heittäkää viisaat arvailuja siitä jälkiasenteisesta sadetunnistimesta?
Anyway, heittäkää viisaat arvailuja siitä jälkiasenteisesta sadetunnistimesta?
Re: Astra H:n tuulilasi
IT WAS ME !!!majuho kirjoitti: AutoBest teettää työn jollain alihankkijalla ja ajattelin että jos itse veisi sen suoraan sinne niin ehkä voisin säästää joitain euroja...
Perjantaina tulee -06 H Astra lasin vaihtoon, pitää tarkistaa onko siellä sadetunnistimen piuhaa.skk kirjoitti:Kysyin tuota, oli vahva epäilys että johtosarjaa ei sinne tule, eli se pitäisi vetää...Jaki kirjoitti: Anyway, heittäkää viisaat arvailuja siitä jälkiasenteisesta sadetunnistimesta?
H Astran Tuulilasi 1-värinen vihreä 300e asennettuna, 2-värinen 320e ja sadetunnistinlasi 330e
Lasit on ns. kasettilaseja joissa tulee automaattisesti uudet ympäryslistat.
Joo, mä jaksan kyllä pyyhkiä lasit manuaalisestikin ja huomaan jos vettä sataa.. 
Harrastusmielessä tuota olisi voinut laitella.. Täytyy varmaan itsekin kurkkia sinne katon sisään ja ihmetellä onko siellä johtosarjaa.. Itsekin olen epäilyt, ettei siellä johtoja varmaan ole, kun ei sitä sadetunnistinta tosiaan 04/05 taitteessa farmariin millään saanut.. Ollut varmaan ongelmia tuotannossa/osien saamisessa..
Harrastusmielessä tuota olisi voinut laitella.. Täytyy varmaan itsekin kurkkia sinne katon sisään ja ihmetellä onko siellä johtosarjaa.. Itsekin olen epäilyt, ettei siellä johtoja varmaan ole, kun ei sitä sadetunnistinta tosiaan 04/05 taitteessa farmariin millään saanut.. Ollut varmaan ongelmia tuotannossa/osien saamisessa..
Taitaapi olla mun Astra tulossa..TobyR kirjoitti: Perjantaina tulee -06 H Astra lasin vaihtoon, pitää tarkistaa onko siellä sadetunnistimen piuhaa.
H Astran Tuulilasi 1-värinen vihreä 300e asennettuna, 2-värinen 320e ja sadetunnistinlasi 330e
Lasit on ns. kasettilaseja joissa tulee automaattisesti uudet ympäryslistat.
Onkos sun Astra viininpunainen farkku?majuho kirjoitti:Taitaapi olla mun Astra tulossa..TobyR kirjoitti: Perjantaina tulee -06 H Astra lasin vaihtoon, pitää tarkistaa onko siellä sadetunnistimen piuhaa.
Lasit on ns. kasettilaseja joissa tulee automaattisesti uudet ympäryslistat.Teehän sitten hyvää työtä niin tulen kehumaan tänne.
Ei tässä ainakaan ollu valmiutta sadetunnistimelle.