B-vectra mukitelineet ja tuhkakuppi
B-vectra mukitelineet ja tuhkakuppi
eli ei oikeen oo ponnistusvoimaa noissa.
telineet pompsahtaa kyllä ylös muttei aukea.
tuhkakuppi ei oikeen tee mittään.
eli onko siellä joku jousi vielä vai pitäskö sillä hammasratas systeemillä ponnistaa se auki?
ja oon käyttäny pois ne ja niiltä osin mitä osia on sinne ni ovat oikein ja paikallaan.
telineet pompsahtaa kyllä ylös muttei aukea.
tuhkakuppi ei oikeen tee mittään.
eli onko siellä joku jousi vielä vai pitäskö sillä hammasratas systeemillä ponnistaa se auki?
ja oon käyttäny pois ne ja niiltä osin mitä osia on sinne ni ovat oikein ja paikallaan.

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Pitää tutkia tuota mukitelinettä kun mulla sattuu oleen sellanen ylimääräsenä tuolla autotallissa. Jos sen jousen vaan saa irti niin taivuttaa vastakkaiseen suuntaan niin sitenhän siihen suuremman jännityksen saa.
VW Passat CC
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
BMW e46 330d ex.
Audi A6 4.2 V8 Quattro ex.
Audi A4 1.9TDi ex.
Opel Vectra B X25XE ex.
Opel Vectra B X20XEV ex.
Opel Corsa B C14NZ ex.
Opel Vectra A C20XE (R.I.P)
Sama juttu, 20c kolikko siellä alapuolella aiheutti jumittumisen.Verronen kirjoitti:[/OT]Mullakaan ei tuhkis toiminut, mutta kun irrottelin niin syyksi löyty edellisen omistajan kolikoita jotka oli juminut sinne väliin. No tienasimpa samalla[OT]
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
repa jos viittit kuvata vähän sitä millanen sulla on niitnte jousien osalta mitä löytyy ja pelaako sulla se?
tossa kattelin just tota katalookia ni kaks jousta se tunsi ja sano niitten olevan jotaki cuoholderien jousia.
minusta ne ovat siellä paikoillaan oikein kyllä mutta silti telineet vain ponkasevat ylös eivät aukea oikeaan asentoon.
tuhkakupille se ei näyttänyt mitn jousta erikseen
tossa kattelin just tota katalookia ni kaks jousta se tunsi ja sano niitten olevan jotaki cuoholderien jousia.
minusta ne ovat siellä paikoillaan oikein kyllä mutta silti telineet vain ponkasevat ylös eivät aukea oikeaan asentoon.
tuhkakupille se ei näyttänyt mitn jousta erikseen

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
Mulla oli sama homma. Joko räpsähti kerralla auki tai ei auennut ollenkaan. Tappi vain takaisin paikoilleen ja toimi kuin uusigetoon kirjoitti:mahdollisesti sama vika kuin kaverin 00 vectrassa. tuhkakupin kiinnitys tappi on hypännyt pois jomman kumman kiinnikkeestä, ei auvennut koko tuhkakuppi. muki telineistä en osaa sanoa muuta kuin jouset menneet