Astra G ja xenonit orkkis-umpioihin

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
boomerang
'Admiral'
'Admiral'

Astra G ja xenonit orkkis-umpioihin

Viesti Kirjoittaja boomerang »

Tässä olisin tiedustellut mahdollista xenontilausta silmällä pitäen, että onko kukan laittanut noihin orkkis-umpioihin noita jälkiasennus-xenoneita? Miten valokuvion laita - muuttuiko huonommaksi, vai oliko muutosta ollenkaan?
- I give law a bad name
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

eikös g astrassa ole ihan hyvät valot jo muutenkin? tai ainakin itse tykkään että yhdet parhaimmista valoista mitä itse olen autoilla ajanut.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Omenalimu kirjoitti:eikös g astrassa ole ihan hyvät valot jo muutenkin? tai ainakin itse tykkään että yhdet parhaimmista valoista mitä itse olen autoilla ajanut.
Kaverihan kysyikin vaan että onko kukaan asentanut noita polttimoita ja oliko vaikutusta... :roll: ;)

Viesti Kirjoittaja VecculiOoppeli »

farmaripoika kirjoitti:Mulla G-Astrassa tommoset jälkiasenteiset ksenonit ja tein homman silleen et hain metro-autosta uudet adapterit joihin sitten porasin reiät ja tuikut siihen kiinni. Reiästä siis tulee ne piuhat läpi, sen jälkeen lämpöä kestävää hetpiti liimaa se reikä täyteen ja vot= mulla G-astmassa ksenonit.
Ropailin tossa emännän tädin samanlaista astraa(jopa väriltään) ja vertailin vierekkäin valokuviota tallin seinään niin eipä isoa eroa siinä ole havaittavissa, mulla vaan paljon kirkkaammat.
farmaripoika kirjoitti:Kyllä, ihan normi umpiossa on kiinni, valokuvio ei muuttunu ainakaan huonompaan suuntaan mutta kirkkautta tuli reilusti lisää. Nyt näkee ajella.Lisäksi eipä ollut kallis projekti.
Hieman lainausta tuolta toisesta topicista... :wink:
Vectra A V6
Corsa E OPC
Cupra Born
Vastaa Viestiin