saattovalo "yleinen" mihin vaan 12v
saattovalo "yleinen" mihin vaan 12v
Terve räpläsin kasaan oma tekele, saattovalokytkennän tosi helposti ei siin muuta tarvinut kuin transistori, diodi, kondensaattori ja tietysti releen. Tätä härdelliä meinasin soveltaa autooni mutta heräs nyt mielenkiinto että mihkä sen kytkis siis ohjausvirran, sillain että valot jäis päälle ainoastaan kun sammuttaa/jättää auton.
opel astra f 92 hb
opel astra f 92 hb
I´ll be back 
Opel Corsa E hatchback B10XFL vm 2015 turbolla
rip Astra G vm 2001 2000 Edition wagon X18XE1 palveli 10 vuotta
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Itekki miettiny mistä toi ois nätti ohjata, aina ei kuitenkaan tarvis saattovaloa.
Jos saattovaloa laittaa oman kytkimen, ja ei usein tarvi ja pitää sen pois päältä niin silloin kun tarvitsisi on jo ehtiny kävellä kauas autolta ennenkuin tajuaa (ja sitten kompastuukin johonkin mitä varten saattovalo olisi hyödyllinen ollut).
Jos saattovaloa laittaa oman kytkimen, ja ei usein tarvi ja pitää sen pois päältä niin silloin kun tarvitsisi on jo ehtiny kävellä kauas autolta ennenkuin tajuaa (ja sitten kompastuukin johonkin mitä varten saattovalo olisi hyödyllinen ollut).
http://www.kuvaboxi.fi/mediaobjects/ori ... 43orig.gif
kiinnostuneille tuo C1 korvataan sitte vaik tolla 2200 UF niin se on noin 50 sekkaa rippuen releest,
mitä pienempi lulu on toi C1 niin lyhyemmäks menee mit suurempi niin pitenee.
ottakkaa tost selvil mä oon kännis tänää
kiinnostuneille tuo C1 korvataan sitte vaik tolla 2200 UF niin se on noin 50 sekkaa rippuen releest,
mitä pienempi lulu on toi C1 niin lyhyemmäks menee mit suurempi niin pitenee.
ottakkaa tost selvil mä oon kännis tänää
I´ll be back