Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tuota tirinää ei kai ole kukaan profeetta kyennyt paikantamaan.
X25XE koneinen Vectra piti itellä aikoinaan samaista siritystä/tirinää....(apparinpuolen jalkatilan suunnasta kuului) *vectrassa siis motti poikittain... (mutta voisko liittyä laturinseutuun tms..)
Sen kanssa on vaan opittava elämään
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta
Samaa siritystä pitää tuon oman katiskan X30XE:kin kun sen kylmänä käynnistää. äänen lähdettä en oo vielä keksiny mut eipähän tuo oo mitään kyllä haitannukkaan.
Vectra opc
ex. Omega MV6
ex. Civic Type R
ex. Vectra C 2.0t
Moro.Mulla kuuluu myös tuo ääni.
Mulla sen aiheuttaa ilmastoinnin kompura.Eli Vaikka kompura ei ole päällä,niin hihnan pyöriessä siihen hipoo se "hihnapyörä"ja siitä lähtee tuommoinen ääni.
Kun käyttää kierroksia reilummin ääni lakkaa.Tämä on ainakin helppo tarkastaa kun kurkkaa konehuoneeseen,että kuuluuko ääni kompurasta.
Ps.C6 ootko vette miehiä?
No hyvä kuulla et muillakin on kokemusta lintu efektistä ja ettei se mitään "vakavaa" ole.. Pitääpä viikonloppuna tarkemmin kurkkia että mistä se mahdollisesti tarkalleen kuuluu, ihmetyttää vain tuo kun se ainoastaa kylmänä ääntelee, ja ainakaan mulla kieroksia käyttämällä se ei tunnu katoavan minnekkään..
erkki2 kirjoitti:
Vetteä en omista (ainakaan vielä), mutta uudesta sellaisesta kuumeisesti haaveilen
C6 kirjoitti:No hyvä kuulla et muillakin on kokemusta lintu efektistä ja ettei se mitään "vakavaa" ole.. Pitääpä viikonloppuna tarkemmin kurkkia että mistä se mahdollisesti tarkalleen kuuluu, ihmetyttää vain tuo kun se ainoastaa kylmänä ääntelee, ja ainakaan mulla kieroksia käyttämällä se ei tunnu katoavan minnekkään..
erkki2 kirjoitti:
Vetteä en omista (ainakaan vielä), mutta uudesta sellaisesta kuumeisesti haaveilen
C6 kirjoitti:No hyvä kuulla et muillakin on kokemusta lintu efektistä ja ettei se mitään "vakavaa" ole.. Pitääpä viikonloppuna tarkemmin kurkkia että mistä se mahdollisesti tarkalleen kuuluu, ihmetyttää vain tuo kun se ainoastaa kylmänä ääntelee, ja ainakaan mulla kieroksia käyttämällä se ei tunnu katoavan minnekkään..
erkki2 kirjoitti: