ääni omegan koneessa
ääni omegan koneessa
joo eli -95 mv6:sen koneesta kuuluu "kihnuttava" ääni. yleensä se kuuluu kun kone on lämmin, mut ei aina sillonkaan. tänään ääni oli tosi kova mut ajoin pienen matkan niin se hiljeni huomattavasti. ääni on vähän samanlainen kuin metalli hankais metallia. ja mun mielestä ääni tulee jostain imusarjan kohdilta. onko kokemuksia/neuvoja mikä voisi mättää tällä kertaa?
eli vika selvis.. ilmastoinnin kompuran se magneettiventtiili sökönä... ilmastointi päällä ei pidä mitään ääntä. pystyykö mv6:seen vaihtamaan sen pelkän venttiilin vai pitääkö vaihtaa koko kompura, kuulema pirun kallis prklEspi83 kirjoitti:joo itse asiassa mulla oli tänään ilmastointi päällä jonkun aikaa. sen jälkeen ääni kuulu todella voimakkaana. missä vika on? tosi ilkeä ääni kyseessä
pitääkö kompura ottaa kokonaan irti kun venttiilin vaihtaa vai onnistuuko paikallaan? mitä mahtaa pelkkä venttiili maksaa? ja kannattaako jotain muuta vaihtaa samalla?_Ari.I_ kirjoitti:muistaakseni pysty vaihtaa sen venttiilin.. ainakin sen kompuran saa osiks.. on tallilla yks irtonaine ku pitäs omaan vaihtaa.. jos päätät ottaa irti ni vaiha samalla sen akselin tiiviste.. oma kusee siitä välistä liemet pihalle
Sama juttu täällä.. ilmastointi toimii kyllä ja päällä ei pidä mitään ääntä, mutta pois päältä kovasti metallisesti kihnuttaa.
Laitelkaahan jotain infoa voiko vanhan fiksata järkevästi vai pitääkö lähteä purkaamosta etsimään?
Paljonko sen kompuran vaihtoon muuten menee aikaa? Autodata sanois jotta 2,3 tuntia.
Laitelkaahan jotain infoa voiko vanhan fiksata järkevästi vai pitääkö lähteä purkaamosta etsimään?
Paljonko sen kompuran vaihtoon muuten menee aikaa? Autodata sanois jotta 2,3 tuntia.
-96 MV6 STW