Astra F:ään sopiva hammastanko
-
uli
- 'Agila'
Astra F:ään sopiva hammastanko
Tere!
Rupesipa -94 Astra F:n tehostettu hammastanko vuotamaan.
Pussit on täynnä kuin paavilla ja ohjaustehostimen säiliö tyhjenee alle kuukaudessa.
Täytyy varmaan hommata uutta osaa, mutta mistä malleista löytyy tuohon astraan sopiva hammastanko?
Rupesipa -94 Astra F:n tehostettu hammastanko vuotamaan.
Pussit on täynnä kuin paavilla ja ohjaustehostimen säiliö tyhjenee alle kuukaudessa.
Täytyy varmaan hommata uutta osaa, mutta mistä malleista löytyy tuohon astraan sopiva hammastanko?
-
levanen
- 'Diplomat'

-
uli
- 'Agila'
-
levanen
- 'Diplomat'

-
lmb-58
- 'Diplomat'

-
uli
- 'Agila'
Mitenkäs nuo tangot helpoiten erottaa toisistaan?
Mä kävin omaani katselemassa ja ainakin tehostimen säiliössä lukee ZF. Itse tangossa näyttäisi menevän jotain pikkurillin paksusta putkea, jotka ovat kuusiokolo-mutterilla kiinni.
Mä varmaan pääsen kuitenkin helpommalla jos löydän samanmoisen tangon kun mikä tuossa nykyään on.. ehjänä toki.
Mä kävin omaani katselemassa ja ainakin tehostimen säiliössä lukee ZF. Itse tangossa näyttäisi menevän jotain pikkurillin paksusta putkea, jotka ovat kuusiokolo-mutterilla kiinni.
Mä varmaan pääsen kuitenkin helpommalla jos löydän samanmoisen tangon kun mikä tuossa nykyään on.. ehjänä toki.
-
lmb-58
- 'Diplomat'

-
terokimmo
- in memoriam

Mulla lakkas vuoto,ku nykäsin koko pumpun kuuseen ja putkia osan.hyvin kääntyy.katsastukseen en tiiä haittaako jos huomaavat pari irto putkenpäätä.lmb-58 kirjoitti:se on zf jos on niillä kuusiokolopulteilla kiinni, saginawassa on samallalailla kun on esimerkiksi jarruputket, edelleenkin olen sitä mieltä, että saginaw on parempi, kun on kokemusta näistä v*** n opelin hammastangoista, jos siinä säiliössä lukee zf, se ei merkkaa mitään se käy molempiin.
-
FLEKU
- 'Senator'

-
lmb-58
- 'Diplomat'

-
rgs1
- 'Diplomat'

Sattuisiko keneltäkään irtoamaan sanallista selitystä tai kuvaa tehostimen pumpun asennosta c16nz:n jakopäässä? Letkujen lähtösuunnat yms. Olen tunkemassa tehostinta Kadettiin ja paikoillaan oleva järjestelmä on näkemättä
Pumppu mahtuu hihnakotelon keskelle moottorin kannake irrotettuna (yllättäen kiinnikekumi hieman väsähtänyt), mutta kiinni sitominen ei silti meinaa natsata
Hammastanko sattui tsägällä Saginaw niin kuin tehostamatonkin, että rattiakselin kiinnitys on samanlainen.
-
lmb-58
- 'Diplomat'

-
rgs1
- 'Diplomat'