2.5 v6
2.5 v6
Mulla on vm99 omppu ja käy 5:llä pytyllä. Kansiremontti tehty syksyllä, ja johtosarja vaihdettu. Viides pytty on poissa pelistä. Kokeiltiin testijodolla,ei mitään. Kuulin pikahuollon kaverilta että jos puola niin menee ain 2 pyttyä pelistä. Kiitollinen vinkeistä 
- M lampinen
- 'Diplomat'

Re: 2.5 v6
Kyllä mulla vectra kävi 5dellä ja puolan vaihdolla 6 
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.
Olisi mielenkiintoista kuulla pikahuollon kaverin perusteet näkemykselleen...maga kirjoitti:Mulla on vm99 omppu ja käy 5:llä pytyllä. Kansiremontti tehty syksyllä, ja johtosarja vaihdettu. Viides pytty on poissa pelistä. Kokeiltiin testijodolla,ei mitään. Kuulin pikahuollon kaverilta että jos puola niin menee ain 2 pyttyä pelistä. Kiitollinen vinkeistä
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
yleesä jos puolassa vikaa niin menny 2 pyttyä pimeeks. nehän oli jotenkin pareittain siinä tai joteki minä tiiä
mut kannattaa se puolakin testata
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Näinhän se 'pitäisi' mennä.Ari-S kirjoitti:yleesä jos puolassa vikaa niin menny 2 pyttyä pimeeks. nehän oli jotenkin pareittain siinä tai joteki minä tiiämut kannattaa se puolakin testata
Eipä välttämättä mene.
Muistaakseni parit ovat 1-5, 2-4 ja 3-6.
Itelle kävi tossa kolme vuotta sitten niin, että 2/6 pytystä oli pimeenä ja nuo parit eivät sopineet ko. pytyille.
Aikani etsin vikaa muualta (puolan vastuksetkin mitattuna ok) enkä löytänyt.
Päätin ostaa uuden puolan. Johan taas kävi kaikilla.
Eli, oletustieto ei välttämättä pidä paikkaansa.
Puola on hieman ilkeässä paikassa. Kun tuli tuota konetta purettua vähän enemmänkin, niin tulin siihen tulokseen, että (minulle) helpoin tapa päästä kiinni puolaan oli ottaa imusarja tieltä pois.
Niin ja auto on omega v6 2,5.
Oliko kansiremppaa tehdessä öljyä tulpanrei'issä?
Täältäkin ääni puolalle.
Täältäkin ääni puolalle.
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
- M lampinen
- 'Diplomat'

Mulla tuli ihan tulpalla testattua.ku vaihtelin samaa tulppaa yksitellen jokaiseen johtoon auto käynnissä niin 5seen ei tullut kipinää
ja vaihdoin puolan niin johan rupes tulemaan
Niin luulin itekkin että 2 menis kerralla mut näköjään mahdollista tämäkin
ja vaihdoin puolan niin johan rupes tulemaan
Niin luulin itekkin että 2 menis kerralla mut näköjään mahdollista tämäkin
Vikakoodien lukua mikkelissä: TECH2/mdi+Turvakoodin selvitys.