B Ascosta "lämmin" talviauto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Oli tässä jo puhe, että lämppärin kennoksi kannattaisi vaihtaa Saabista tai Ladasta, mutta miten on puhaltimen laita. Itselläni ainakin tuntuu nykyään ihan onnettomalta. Tuskin kennosta on sen suurempaan hyötyä jos puhallin on noin avuton. Puhallinhan on kaksinopeuksinen positiivisella ohjattu (yks napa maadoittaa).
kumimuumi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja kumimuumi »

höpö höpö. pipo päähän vaan :wink: :wink:

pitäisi joku päivä alkaa ettimään niitä banaanisorvin kennoja faijan kätköistä...

mulla ei muuten puhallin toimi kuin täysillä. vastukset kai palaneet. nekin pitäisi paikallistaa ja paikata talveksi...

<font size=-1>[ This Message was edited by: kumimuumi on 2003-08-21 23:17 ]</font>
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

Pistä sisätilanlämmitin vaikka 1200w
niin on yhteen suuntaa ainakin :razz:

Mun manta ei ainakaan ole kovin kylmä talviauto.
joonak
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja joonak »

Joo itelleni ostin sen Larpan kennon enkä ole vielä asentanut, enkä asennakkaan ihan heti, kun Manta jää seisomaan kuun alusta. Itselläni puhallin piti hirveää meteliä ja pätki. Irrotin, puhdistin ja rasvasin, niin johan rupes toimimaan. Ehdotuksia otetaan vastaan tehokkaammasta puhaltimesta.
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

No ideana oli lähinnä saada ehdotuksia korvauspuhaltimelle/moottorille. Eikä mitään "laita hehkuva kamina takapenkille". :razz:
Realsanta
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

yks olisi kiertovesipumppu vaikka omegasta.
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

Tulee ihan mieleen välikoppa ekkeri ja b-kadett. Ei tarvinnut turvavyötä, kun penkkiin jäätyi kiinni ja lisälämmittimen sai Teboililta, parin metrin pätkä narua, jolla voi suorittaa hyppyliikkeitä levikkeellä jos siltä tuntui... :grin:
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

No kyllä mä oon tähän asti vöitä vielä käyttänyt :grin: Ottaa vaan päähän ku ei tahdo nähdä laseista ulos
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Ootteko tosiaan sitä mieltä, että vakiomoottorilla muka pitäis tehdä jotain? Katoin tossa että diisselin lämppärinkennossa on ainakin se ero, että se on kuparia ja saattaa olla vähän paksumpi ja ku maalaisjärjellä ajattelee, et talvella kiisseli on huonompi ottaa lämpöjä ku petroooooli.
Gese
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gese »

On 2003-08-24 13:06, Amppa wrote:
No kyllä mä oon tähän asti vöitä vielä käyttänyt :grin: Ottaa vaan päähän ku ei tahdo nähdä laseista ulos
Noh, sit pipo päähän tiukalle, sivulasi auki ja pää ulos :grin: :grin: :grin:
Vielä on Gesee jäljellä, vielä tulee kauniita päiviä...
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'

Noh, sit pipo päähän tiukalle, sivulasi auki ja pää ulos :grin: :grin: :grin:
Hei poijjaat ihan oikeesti :razz: . Minulla on pipo (jopa muutama) ja käytän turvavöitä. Työnantaja kutsuu autoani talvisin nimellä "pakastin" (sininen ja ikkunat umpijäässä).
Keli ku keli, niin sutenööri se v*tut välittää
ipa
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja ipa »

eka autona oli c-kadetti siinä takalasi jäätyi aina syksyllä ennen pakkasia ja suli yleensä jo vähän ennen juhannusta :grin:

asiaan

eräällä tutulla oli apukuskin jalkatilassa sellanen bussin sisätilan lämppäri. siis sellanen parikyt senttii kanttiinsa oleva loota. joka hönki lämmintä samalla tavalla kun sisätilan lämmitin. se oli kytketty alkuperäisen lämppärin kennon rinnalle ja puhaltimelle 12 volttia virtaa akulta.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Mantako
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Mantako »

E mallin kadetit on aika lämpimiä tehokkaat puhaltimet kävisköhän miten helposti nuo e kadetin puhaltimen moottorit Asconaan/Mantaan?
Vastaa Viestiin