Mikä on kun yhtäkkiä töötti lakkasi toimimasta. Aluksi luulin että se on joku sulakevika mutta kun revin asiaan liittyvän sulakkeen irti niin kello vaan nollaantui. Mitään vikaa sulakkeissa ei siis ollut. Ja painaessa töötti eli rattia kuulee ihan kuinka se naksasee eli mekaanisesti siellä varmaa liikku oikeat osat. Mutta tööttäystä ei vaan kuulu.
Pitäskö alkaa itse töötistä ja missähän se mahtoi olla moottoritilassa? Voiko itse töötti mennä rikki? Mä oletin että ne on aika mekaanisen varmoja
Vai pitäskö purkaa se ratin ympärillä oleva kaulus purkaa? Koska se on minulla autossa jo purettuna (yksi onglema josta kirjoitan kolmanne postauksen

). Vai saako ratin tööttiosaa muuten vaan irti ja siten katsomaan josko sen alla olisi jotain irti/rikki? Auttakaa nyt tässä tööttiasiassa. Se pitäisi saada aika nopeaan kuntoon ja toimimaan. Tööttihän on tunnetusti sellainen toiminnallisuus autossa ettei sitä tartte 10 vuoteen ehkä ja sitten kun se EI toimi ... heti sitä tarvitsisi. Olen tästä elävä esimerkki. Onneksi huomasin ihan vahingossa etukäteen ettei se toimi ... ja sitten olikin tiukka paikka ... ja tööttiä ei voinut käyttää.
V.