minulla on käytössä vuoden 2000 Astra Bertone (1.8 l). Noin viikon ajan auto on tehnyt nyt kolme kertaa saman tempun. Eli: auton moottorin lämmettyä auto sammuu tyhjäkäynnillä, kun olen jäänyt odottamaan liikennevaloihin. Liikennevaloista lähtiessä kun olen painamassa kaasua, niin auto sippaa ihan totaalisesti, ja sitten se on työnnetty lähimmälle huoltoasemalle. Kun olen yrittänyt huoltoaseman pihalla käynnistellä sitä vielä noin vartin ajan, niin auto ei inahdakkaan. Seuraavana päivänä, kun olen mennyt käynnistämään autoa, niin se on lähtenyt täysin puhtaasti käymään. Voisitteko ystävällisesti joku kertoa/neuvoa minua, mistä tämä voisi johtua? Liittyykö vika teidän mielestä enemmän bensajärjestelmään kuin sähkövikaan?
Kaikista hämmentävintä tilanteessa on se, että auto ei anna minkäänlaista etukäteis varoitusta, että jotain olisi vialla..valot toimii normaalisti, auto kulkee ajossa ihan normaalisti ja se ei muutenkaan "röhise" tai nyi..
Pliis, kertokaa, mistä luulette vian johtuvan, ja onko jollain ollut Opelinsa kanssa samanlaisia ongelmia?
Kiitos kaikille vastauksista jo etukäteen
Terkuin Janika