Seachilla löydät munkin itkuvirren tosta.
Turhaan sinne sytkäpuoleen niitä rahojas upotat. Mä en oo kuullut että toi vikana ikinä siitä johtuisi. Ainakin niin monta threadi oon lukenut tyyliin "kaikki sytkäosat vaihdettu mutta ei mitään apua..."
Ilma/Bensapuolelta toi ainakin osittain johtuu. Ruiskunsuuttimilla on jo ikää ja ne ovat jonnin verran tukossa ja antavat näin vääränlaista seosta sekä sumukuviota palotilaan. Eli toisinsanoen käy liian laihalla alakierroksilla.
Väljistyneet moottorin tukikumit tuota rynkytystä vielä voimistavat. Eivät uutenakaan ole kuulemma mitenkään hääppöset.
Kaverilla auttoi tuohon ongelmaan suuttimien vierailukäynti alppilan autohuollossa. Eipä nyi kuulemma enää.
http://www.alppilanautohuolto.fi/ ja hintaa tulee 30e/ suutin.
(tyyristä mutta mieti sitä summaa jota olit sijoittamassa sytkäpuoleen. ei nekään ilmaisia ole)
Et kertonut mitä kaikkia paikkoja olet jo tarkastanut mutta oletan että kuminen imusarjalta ilmamäärämittariin menevä haitariputki, virranjakajankansi on ehjä ja tulpat jonkunlaiset, bensan- ja ilmansuodatin vaihdettu joskus sekä kaasuläpän asentotunnistin säädöissään ja seos säädetty kohdalleen.
Tämä minun diagnoosini asiasta. Joku muu kertoo omansa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2003-11-07 23:11 ]</font>