Maalipinnan Brilliant käsittely ?
Otin Brinkku-käsittelyn autooni muun korroosioneston yhteydessä ja näin kolmen kuukauden käyttökokemuksella täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen.
Pyrin pesemään auton joka perjantai (siitä on kyllä jonkin verran lipsuttu) ja ainakaan Korrekin pesuaine ei ole kuluttanut käsittelyä yhtään. Omaa Brilliant-hoitoainetta laitetaan kerran kuukaudessa pintaan ja se todennäköisesti edesauttaa suojan säilymisessä.
Maalipinta kiiltää tosi mallikaasti ja kaikki mahdollinen liikenteestä tuleva skeida lähtee helposti pois pinnalta.
Aiemmin piti henkeä pidätellen sumuttaa kaiken maailman liuottimia, niin nyt riittää huuhtelu, sienipesu, huuhtelu ja kuivaus säämiskällä.
Hinta riippuu paikasta. Itse sain Novastilta kovan paketin Tectyl-korroosionestosta ja Brinkku-käsittelystä, kun jaksoi vähän tinkiä.
Pyrin pesemään auton joka perjantai (siitä on kyllä jonkin verran lipsuttu) ja ainakaan Korrekin pesuaine ei ole kuluttanut käsittelyä yhtään. Omaa Brilliant-hoitoainetta laitetaan kerran kuukaudessa pintaan ja se todennäköisesti edesauttaa suojan säilymisessä.
Maalipinta kiiltää tosi mallikaasti ja kaikki mahdollinen liikenteestä tuleva skeida lähtee helposti pois pinnalta.
Aiemmin piti henkeä pidätellen sumuttaa kaiken maailman liuottimia, niin nyt riittää huuhtelu, sienipesu, huuhtelu ja kuivaus säämiskällä.
Hinta riippuu paikasta. Itse sain Novastilta kovan paketin Tectyl-korroosionestosta ja Brinkku-käsittelystä, kun jaksoi vähän tinkiä.
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Samanen tuote saatiin vinkkinä viime syksynä ammattilaiselta ja autosta piti tulla lähes "häikäisevä"On 2004-01-20 16:51, blueranger wrote:
AutoGlym on mielestäni ihanteellista, jos vain varaa aikaa puunailla pintaa punaisella ja kullalla...
(korjasin ton Dinitrol kun se on Ditec)
<font size=-1>[ This Message was edited by: M@r on 2004-01-20 19:05 ]</font>
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Itse käsittelen kerran - kaksi punaisella Glymillä, jolloin pinta on jo sinällään kiiltävä. Tähän asti olen tehnyt sen kaiken käsin, minkä kyllä tuntee kropassa pienen jumppaamisen jälkeen sitten...
Silauksena laittaa kullanväristä (siis pakkaus, ei itse vaha) Glymiä, joka kuivuttuaan kiillottuu (taas itse hinkuttaen) miltei peiliksi! (se Wau-efekti)
Silauksena laittaa kullanväristä (siis pakkaus, ei itse vaha) Glymiä, joka kuivuttuaan kiillottuu (taas itse hinkuttaen) miltei peiliksi! (se Wau-efekti)