ohjaustehostimen öljyt
Ainakin mun ex-volkkarissa piti ehdottomasti käyttää sitä volkkarin omaa koska noin esim.shellin mömmöt kuivattaa tiivisteet.
Itte oon menossa tässä lähipäivinä ek-autoon hakemaan tuota ooppelin "omaa" kamaa niin voin kyllä sitten ilmotella mitä ne mulle calibraan (16v -95) möivät.Jos joku ny ei sitä ennen sulle sitä jostain ohjekirjasta lunttaa.
Itte oon menossa tässä lähipäivinä ek-autoon hakemaan tuota ooppelin "omaa" kamaa niin voin kyllä sitten ilmotella mitä ne mulle calibraan (16v -95) möivät.Jos joku ny ei sitä ennen sulle sitä jostain ohjekirjasta lunttaa.
Rupesko huohottaa kun lisäsitte vai vaihoitteko kokonaan??Meinasin vaan että oliko pohjalla jotku muun merkin öljyt ja ei tykänny tosta ooppelin suosittelemasta.Kun tota omaa on huollettu koko ikänsä belgian ooppelilla niin itte ajattelin että siellä on oltava samat ölskät mitä suomessa käytetään.Kun ajattelin vaan lisätä kun tuo öljymäärä alkaa lähennellä minimi viivaa.On 2004-01-22 07:57, jamboy wrote:
Veljen Vectrassa kun laitto sitä suositeltua, rupes huohottaan pihalle aika äkkiä. Mä käytin ex Omegassa Mobilin ATF:ää...
Vai mitä mieltä ootte kannattaako vaihtaa kokonaan ja samalla päivitellä noita letkuja jos toi ny jostain vaikka vuotaiskin.Jos ny tyhjennän koko systeemin niin onkos jotain mitä kannattaa muistaa tehä ton yhteydessä??
Oiskohan tossa sitten käyny niin että tossa oli käytetty jotain ihan muuta öljyä kun sitä ooppelin suosittelemaa ja se ois jotenkin tykänny huonoo kun ne sekottu??
Ei kai toi öljy niin kallista ollu että ei viittis kokeilla toimiiko ihan vaan lisäämällä?
Jotkun jäähdytin nesteethän ei tykkää ainakaan hyvää jos niihin sekotetaan jotain muuta merkkiä??
Ei kai toi öljy niin kallista ollu että ei viittis kokeilla toimiiko ihan vaan lisäämällä?
Jotkun jäähdytin nesteethän ei tykkää ainakaan hyvää jos niihin sekotetaan jotain muuta merkkiä??