Kytkin on alkanut pitää sellaista vaimeaa naputtavaa ääntä kun vaihde ja veto on päällä. Ääni on vähän kun vaimea dieselkoneen tyhjäkäynti. Ääneen ei vaikuta mikä vaihde on päällä tai mikä on nopeus.
Jos kytkinpoljinta painaa keveyesti jalalla tai jos poljinta nostaa, niin ääni katoaa.
Ensin teki tuota kylmällä koneella... nyt myös lämpinä.
Laatikkona F20
Mikäköhän tuon äänen aiheuttaa?
A-Vectran kytkin pitää naputtavaa ääntä
-
Veccu-c20xe
- 'Senator'

-
Veccu-c20xe
- 'Senator'

Jep. Ääni häviää kun laittaa jalan (kevyesti) polkimelle tai jos nostaa poljinta. Tuntuu että se paineasetelmaa liikuttava vipu vaan vippasee sen verran että näin käy.
Siitä en ihan varma ole, että mistä ääni tulee. Voi tulla itse polkimesta, kytkimestä tai jopa laatikosta.
Niin ja tänään ihmettelin asiaa enemmänkin ja tekee samaa vapaallakin kytkin ylhäällä.
Sanokaahan mikä vois olla... itse kun en tajua mitään vaihdelootan sielunelämästä.
Siitä en ihan varma ole, että mistä ääni tulee. Voi tulla itse polkimesta, kytkimestä tai jopa laatikosta.
Niin ja tänään ihmettelin asiaa enemmänkin ja tekee samaa vapaallakin kytkin ylhäällä.
Sanokaahan mikä vois olla... itse kun en tajua mitään vaihdelootan sielunelämästä.