f20 kytkimestä?
Kysymys moposportin luettelon kytkimistä, eli mikä näistä allaolevista sopii vectra2000 c20xe ja f20??
SINTTERI KYTKINLEVYT
levyn Ø / spoori Ø / hammasluku # Lapamäärä /Jousitettu Keskiö (X)
2693 Manta, calibra 228 / 25 / 14 /5
2609 Etuveto 228 / 21 / 24 / 4
2559 Etuveto 228 / 21 / 24 /4x
8659 Etuveto 228 / 23/20 /4
<font size=-1>[ This Message was edited by: A on 2004-04-28 15:52 ]</font>
SINTTERI KYTKINLEVYT
levyn Ø / spoori Ø / hammasluku # Lapamäärä /Jousitettu Keskiö (X)
2693 Manta, calibra 228 / 25 / 14 /5
2609 Etuveto 228 / 21 / 24 / 4
2559 Etuveto 228 / 21 / 24 /4x
8659 Etuveto 228 / 23/20 /4
<font size=-1>[ This Message was edited by: A on 2004-04-28 15:52 ]</font>
Taitaa tuo sassin jäykkä asetelma riittää 220-230 tehoihin. Vaikka asia ei minulle kuulu, niin kannattaako tuota sintteriä laittaa tuossa tilanteessa? Hankaloittaa vaan ajamista pirusta tuossa "tehovaiheessa"On 2004-04-28 20:15, A wrote:
Ideahan on nyt siinä että vakio kytkin on loppu. Ja nyt sinne laitetaan semmoiset roippeet että kestää puhaltimen tuottamat tehot!
Mielummin Laittaa kerralla, ettei tarvii kahtakertaa hilkkeitä ostella. Ja eipä sitä tiedä milloin tuo tehokkaampi kone saapuu. Oletko muuten ajanut autoa jossa sintteri?Taitaa tuo sassin jäykkä asetelma riittää 220-230 tehoihin. Vaikka asia ei minulle kuulu, niin kannattaako tuota sintteriä laittaa tuossa tilanteessa? Hankaloittaa vaan ajamista pirusta tuossa "tehovaiheessa"![]()
Mulla oli omassa vecussa sintteri ja racing asetelma, oli OIKEASTI todella epämielyttävä ajaa varsinkin kaupungissa tai ruuhkassa. Ihan OK se oli kylmänä, mutta kuumana tarras kerrasta kiinni. Nyt mulla on sachsin racing asetelma joka on huomattavasti jäykempi kuin vakio asetelma sekä vakio levy. Koneeseen on tehty kansi saabin ohennetuilla venttiileillä, puristuksia nostettu 11.75:teen wiseco pattipää männillä, Virtasen nokat, vauhtipyörää kevennetty reilusti, 2.5" putkisto, SFI-kotelo korvattu viirtavampaan koteloon yms. ja ei ole mitään ongelmia kytkimen kanssa. Mulla kyllä on se sintteri vielä jemmassa, joten voisin käydä huomenna kattoo ne spoorien määrät yms. (Jos vielä kiinnostaa)
Jos viitsit katella ni ois jees! Oliko muuten monilapainen tuo sinun sintteri? Mistä muuten olet hommannut tuo sachsin asetelman? Minkälaisia kytkin roippeita porukka yleensä käyttää esim. viritetyissä c20let:issä? Onhan kerhossa muutama tunexin t315 paketti.On 2004-04-28 20:45, RedTop wrote:
Mulla oli omassa vecussa sintteri ja racing asetelma, oli OIKEASTI todella epämielyttävä ajaa varsinkin kaupungissa tai ruuhkassa. Ihan OK se oli kylmänä, mutta kuumana tarras kerrasta kiinni. Nyt mulla on sachsin racing asetelma joka on huomattavasti jäykempi kuin vakio asetelma sekä vakio levy. Koneeseen on tehty kansi saabin ohennetuilla venttiileillä, puristuksia nostettu 11.75:teen wiseco pattipää männillä, Virtasen nokat, vauhtipyörää kevennetty reilusti, 2.5" putkisto, SFI-kotelo korvattu viirtavampaan koteloon yms. ja ei ole mitään ongelmia kytkimen kanssa. Mulla kyllä on se sintteri vielä jemmassa, joten voisin käydä huomenna kattoo ne spoorien määrät yms. (Jos vielä kiinnostaa)
Olisi mukava tietää mitkä osat kestää Jarnon vectran tehot ja väännöt?
Olen. Kylmänä toimii vielä jotenkuten, mutta lämpimänä se on todellinen on/off kytkin. Vaatii ainakin kaupungissa ajaessa tietynlaista masokismia. Ajomukavuudesta ei voi puhua samassa lauseessa.On 2004-04-28 20:40, A wrote:Mielummin Laittaa kerralla, ettei tarvii kahtakertaa hilkkeitä ostella. Ja eipä sitä tiedä milloin tuo tehokkaampi kone saapuu. Oletko muuten ajanut autoa jossa sintteri?Taitaa tuo sassin jäykkä asetelma riittää 220-230 tehoihin. Vaikka asia ei minulle kuulu, niin kannattaako tuota sintteriä laittaa tuossa tilanteessa? Hankaloittaa vaan ajamista pirusta tuossa "tehovaiheessa"![]()
Minä kävin kattoo sitä levyä, eli se ois halk. 228mm, akselin halk. 21mm, spooreja 24kpl, ja 4-lapainen jäykällä keskiöllä. Hommasin sen kaverilta ja kaverille se tuli N-ryhmän astran mukana, joten ostopaikasta ei ole tietoa...On 2004-04-28 20:45, RedTop wrote:
--------------------------------------------------------------------------------
Jos viitsit katella ni ois jees! Oliko muuten monilapainen tuo sinun sintteri? Mistä muuten olet hommannut tuo sachsin asetelman? Minkälaisia kytkin roippeita porukka yleensä käyttää esim. viritetyissä c20let:issä? Onhan kerhossa muutama tunexin t315 paketti.
Olisi mukava tietää mitkä osat kestää Jarnon vectran tehot ja väännöt?